خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مولدسازی مدارس قزوین با جدیت دنبال شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۹۶۳

استاندار قزوین گفت: تغییر کاربری مدارس باید در دستور کار جدی قرار بگیرد و مدارسی که قابلیت مولد سازی و بهره برداری مناسب‌تر برای منافع آموزش و پرورش دارند باید بدون مماشات مولدسازی شوند.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در سالن جلسات استانداری برگزار شد با بیان اینکه مولدسازی دارایی‌های آموزش و پرورش فرصت مناسبی برای تحول در آموزش و پرورش است، گفت: مدارس خوبی در قسمت‌های تجاری شهر وجود دارد که می‌توان آن‌ها را مولد سازی کرد.

استاندار قزوین ادامه داد: در این مسیر باید آموزش و پرورش با پیگیری معاونت عمرانی استانداری اقدامات لازم را انجام دهند، البته در این زمینه انجمن خیرین مدرسه ساز هم می‌توانند ورود کنند.

وی اضافه کرد: کارآفرینی و ایجاد ظرفیت‌های خلاقیت یکی از نقاط ضعف فعلی جامعه است که به دلیل کمبود همین موضوع امروز با عمده‌ای از فارغ التحصیلان مواجه هستیم که شغل مورد نظر خود را پیدا نکرده‌اند و باید با همکاری بنیاد نخبگان باید برای بهبود این مسیر اقدامات جدی صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه استعدادیابی دانش آموزان و معلمان از جمله موضوعاتی است که باید در دستور کار جدی این شورا قرار بگیرد، اظهار کرد: اگر دانش آموزان استعدادیابی شوند، سرمایه‌ها در مسیر بهتری قرار می گیرند و یه طور قطع تاثیرگذاری منابع انسانی در جامعه افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: اردوگاه یانس آباد باید یکی از محورهای پیشران تربیت، آموزش و خلاقیت برای دانش آموزان، فرهنگیان و مجموعه‌های مختلف تربیتی استان باشد و برای این موضوع اعتبار هم در نظر گرفته شده تا از این ظرفیت بیشتر استفاده شود، در همین راستا باید طرح الگویی برای نظام مکمل مشترک‌ تربیتی و خلاقیتی در این اردوگاه صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز