خبرگزاری کار ایران

معاون جهاد کشاورزی استان؛

۹۲ درصد تعهد اشتغال بخش کشاورزی قزوین محقق شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۶۷۷

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در نه ماه گذشته ۹۲.۵ درصد تعهد اشتغال در بخش کشاورزی این استان محقق شده است.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا تبسمی با اشاره به اینکه تعهد اشتغال بخش کشاورزی استان قزوین در سال جاری به تعداد ۵ هزار نفر است افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ هزار و ۶۲۳ نفر اشتغال در زیر بخش‌های مختلف کشاورزی در استان ایجاد شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: این میزان اشتغال محقق شده در زیر بخش‌های کشاورزی شامل دام، طیور، زراعت، باغبانی، مکانیزاسیون، شیلات و آبزیان، صنایع تبدیلی و تکمیلی، آب و خاک، حفظ نباتات، زنبورداری، مشاغل خانگی و سایر خدمات است.

تبسمی افزود: از این تعداد اشتغال ثبت شده در سامانه رصد اشتغال ، شهرستان تاکستان با ثبت اطلاعات یک‌هزارو ۲۵۰ نفر بیشترین میزان اشتغال و تعهد ۱۰۰ درصدی و پس از آن شهرستان های بوئین زهرا با تعداد یکهزارو ۸۰ نفر و قزوین با تعداد یک‌هزار و ۳۳ نفر در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته است.

وی ایجاد اشتغال و درآمدزایی را از مهمترین مولفه‌های توسعه بخش کشاورزی دانست و افزود: در سال جاری سهم تعهد اشتغال بخش کشاورزی شهرستان‌های قزوین، تاکستان و بوئین زهرا هر کدام یک‌هزار و۲۵۰ ، آبیک ۶۰۰، البرز ۴۰۰ و آوج ۲۵۰ نفر تعیین و ابلاغ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز