خبرگزاری کار ایران

معرفی 150 مرکز جدید برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در آبیک

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۷۳۳

فرماندار شهرستان آبیک گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی در شهرستان آبیک در حال اجرا است و برای تسهیل اجرای طرح 150 فروشگاه جدید معذفی شده‌اند که درصورت دارا بودن شرایط کالاهای اساسی در آن‌ها ارائه می‌شود.

حامد فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با  اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در آبیک گفت: اجرای این طرح به صورت پایلوت کشوری از روز سه شنبه در آبیک آغاز شده و در 110 فروشگاه که کارتخوان‌اهی جدیدبرای آن‌ها نصب شده اجرا می‌شود.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: براساس بازدیدهای میدانی مردم از اجرای آن رضایت داشتند؛ البته باتوجه به آزمایشی بودن طرح مشکلاتی وجود دارد که برای برطرف شدن اعلام شده است.

وی عنوان کرد: براساس این طرح به ازای هر فرد خانوار در دهک‌های یارانه بگیر شهرستان آبیک بر مبنای کد ملی مبلغ 200 هزار و 800 تومان به کارت سرپرست خانوار واریز می‌شود که قابل برداشت نبوده و صرفا می‌توانند ش قلم کالای اساسی شامل، مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر، ماکارونی و روغن را به قیمت شهریور 1400 پرداخت کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان آبیک ادامه داد: مابه التفاوت کالاهای خریداری شده در پایان روز توسط دولت به حساب فروشندگان واریز می‌شود.

وی عنوان کرد: محدودیتی از نظر تعداد مراکز وجود ندارد و در مراحل بعد مراکز بیشتری برای اجرای طرح معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز