خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده ایمن‌آبادی:

توزیع کالاهای اساسی چه ربطی به مجلس دارد/ نباید فساد دیگری در جامعه ایجاد کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۰۹۰

نماینده مردم رشت در دهمین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: توزیع کالاهای اساسی چه ربطی به مجلس دارد، ما قانون به اندازه کافی داریم از این رو نباید فساد دیگری در جامعه ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جلسه علنی امروز  غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در جریان بررسی«طرح دوفوریتی تأمین کالاهای اساسی» در موافقت با رد این طرح گفت: این طرح مخالف اصل ۵۲ قانون اساسی بوده و تأکید بر آن بر فساد و رانت می‌افزاید.

وی تاکید کرد: ما باید نقش نظارتی خود را ایفا کنیم، باید بستر لازم برای ارائه برنامه‌های دولت فراهم شود، اگر در این راستا دولت کوتاهی کرد مجلس باید از ابزارهای قانونی خود استفاده کند. ارائه چنین طرح‌هایی قانون‌نویسی نیست.

نماینده مردم رشت ادامه داد: توزیع کالاهای اساسی چه ربطی به مجلس دارد، ما قانون به اندازه کافی داریم از این رو نباید فساد دیگری در جامعه ایجاد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر خواهان ارائه یارانه به کالاها هستیم باید در مصرف ارائه شود،دولت باید بتواند برنامه‌های خود را ارائه کرده و مجلس نیز در نقش حامی حاضر شود.نمایندگان باید بدانند که ارائه چنین طرح‌هایی وهن مجلس بوده و مجلس را از وظایف خود دور می‌کند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز