خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان قزوین:

رسانه‌ها باید در کنار نقد راهکار هم ارائه دهند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۳۴۷

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: یکی از نکاتی که رسانه‌ها باید به آن توجه داشته باشند امید آفرینی، انتقال خواسته‌های مردم و نقد منصفانه مسئولان است و باید در کنار بیان نقدها راهکار هم ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست با مدیران رسانه‌های استان که به مناسبت روز قلم در سالن جلسات سپاه برگزار شد، گفت: در طول یک سالی که از حضورم در استان قزوین می‌گذرد می‌توانم بگویم رسانه‌ها پیام و عملکرد سپاه را به خوبی منتقل کردند.

 فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: در حال حاضر باید ظرفیت‌های خود را به گونه‌ای به کار بگیریم که دشمن نتواند به ما ضربه بزند، از طرف دیگر باید عملکردها به نوعی باشد که از افراد مختلف هم به جمع ما اضافه شده و همه در خدمت نظام باشیم و بتوانیم در خدمت رسانی به جامعه بهتر و سریع‌تر عمل کنیم.

این مسئول ادامه داد:  مطالبه بودن اخلاق و رفتار مناسب و اینکه این روزها از رفتار اخلاق مدارانه و پاسخگویی مسئول دچار تعجب می‌شویم باید ریشه یابی شود.

وی بیان کرد: در این بازه زمانی که سالروز واقعه عاشورا را در پیش داریم خبرنگاران می‌توانند با قلم خود درباره این حماسه تاریخی بنویسند.

رفیعی آتانی اظهار کرد: باتوجه به اینکه معیشت و امنیت غذایی افراد جامعه دارای اهمیت است، اقداماتی را در دستور کار داریم و در سال جاری هم تا کنون 483 میلیارد تومان با کمک خیرین برای مسایل معیشتی جمع آوری شد.   

وی ادامه داد: در حوزه مسکن محرومان هم اقداماتی را آغاز کرده‌ایم که ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز