خبرگزاری کار ایران

افتتاح استودیو مجازی آموزش و پرورش استثنایی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۷۰۱

استودیوی آموزش مجازی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با حضور معاون وزیر و رئیس آموزش استثنایی کشور در مدرسه استثنایی میثاق قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین در این مراسم گفت: زیست بوم کرونا علاوه بر آسیب هایی که به همراه داشت فرصت هایی نیز فراهم کرد و باعث نزدیک شدن معلمان، دانش آموزان و والدین به تکنولوژی های جدید و فناوری های جدید شد.

سید معرفت الله احمدی افزود: استودیوی آموزشی در راستای تامین و تولید محتوا برای مدرسه مجازی و آموزش از طریق بسترهای فضای مجازی فعال شده است تا بتوان از این فرصت برای ارائه آموزش مجازی  استفاده کرد.

وی اظهار داشت: همکاران آموزش‌وپرورش استثنایی در این استودیو به تهیه و تولید فیلم‌های آموزشی و تولیدات آموزشی برای ارائه به صورت آنلاین و آفلاین از طریق صدا و سیما و سامانه‌های آموزش و پرورش خواهند پرداخت.

احمدی تصریح کرد : برای آماده‌سازی استودیوی آموزشی خاص دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با اعتباری بالغ ۴۰۰ میلیون تومان که تاکنون ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده و مابقی از سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تا هفته اینده اختصاص داده خواهد شد.

وی یاد آور شد: ۲ هزار و ۳۳۸ دانش‌آموز با نیاز ویژه در سطح استان وجود دارد که یک هزار و ۸۸ نفر آنان در مدارس استثنایی و یک هزار و ۲۵۰ دانش‌آموز دیگر نیز در مدارس پذیرا یا عمومی مشغول تحصیل هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز