خبرگزاری کار ایران

اهدای ۸۰۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند در سبزوار

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۰۸۰

مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: ۸۰۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند در سبزوار به منظور بهره مندی آنها از ظرفیت شبکه آموزش مجازی شاد طی یک سال گذشته اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، اسماعیل نصرآبادی گفت: ارزش هر دستگاه تبلت حدود ۳۰ میلیون ریال بوده است که با کمک خیران و با هدف دسترسی دانش‌آموزان به شبکه شاد در بین دانش آموزان مناطق محروم و روستایی سبزوار توزیع شده است.

وی تصریح کرد: حدود ۱۰ درصد از دانش آموزان این شهرستان در آستانه سال تحصیلی برای تامین لوازم تحصیلی نیازمند کمک خیران هستند که انتظار می رود با کمک نیکوکاران از طریق جشن عاطفه ها بخش عمده ای از این ملزومات تامین شود.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: هم اینک ۸۵ درصد دانش آموزان این شهرستان به شبکه شاد دسترسی دارند و ۱۰ درصد از دانش آموزان شهرستان سبزوار به خاطر مسائل فنی دسترسی ناپایداری به شبکه شاد دارند و پنج درصد نیز محروم از دسترسی به اینترنت هستند.

نصرآبادی افزود: سال تحصیلی جدید با نظر ستاد ملی کرونا و با استفاده از ظرفیت مدارس تلویزیونی ایران و شبکه شاد همچون سال گذشته به شیوه غیر حضوری آغاز می شود.

وی با اشاره به فعالیت سایت های آموزشی در مدارس سبزوار در ایام ویروس کرونا طی ۲ سال گذشته ادامه داد: با ارتقا و تقویت زیرساخت لازم برای آموزش مجازی در بخش سخت افزار و نرم افزار، امکان انجام بخشی از فعالیت های آموزش به صورت غیرحضوری فراهم شده است.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: علاوه بر شبکه شاد سایت‌های آموزشی از طریق پیام‌رسان‌های مجازی فعال شبکه ملی اطلاعات در مدارس برای ارائه دروس، رفع اشکال و مشاوره ویژه در هر مدرسه فعال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز