خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش کاشان:

دانش آموزان باید حقوق خود را بشناسند و آن را از مسوولان مطالبه کنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۸۵۸

باید استعداد دانش آموزان در مدرسه شکوفا شده و پرورش پیدا کند تا بتوانیم ایران عزیز را بسازیم و به مرزهای استقلال برسیم.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: باید استعداد دانش آموزان در مدرسه شکوفا شده و پرورش پیدا کند تا بتوانیم ایران عزیز را بسازیم و به مرزهای استقلال برسیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، " محمود خدمتی " در آیین اختتامیه المپیاد ورزشی دانش آموزان در دبیرستان شهید مازوچی افزود: دانش آموزان باید حقوق خود را بشناسند و آن را از مسوولان مطالبه کنند و برای رسیدن به آن تلاش کنند.

وی با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی، آن است که به شهروندان، جرات و جسارت حق طلبی داد در حالی که در زمان طاغوت، جو خفقان و استبداد بر جامعه حاکم بود هرچند که این شرایط برای نسل امروز غیرقابل باور است.

وی تصریح کرد: دانش آموزان نباید خود را محدود به کلاس و درس مدرسه کنند بلکه باید در زمینه های ورزشی و هنری نیز تلاش کنند و این شور و شعور را برای موفقیت و پیروزی به کار گیرند.

وی تاکید کرد: دانش آموزان باید بیشتر از گذشته، تلاش خود را به نمایش بگذارند که با گسترش مشارکت های همه جانبه در میدان های علمی و عملی موفقیتهای جامعه نیز بیشتر خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: اگر انسان هنر و ورزش به خدمت بگیرد و آن را در مسیر صحیح هدایت کند، هم خود به رشد و تعالی می رسد و هم اینکه جامعه را به مسیر سعادت و موفقیت راهنمایی می کند.

خدمتی افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس، با هنر متعهد، غیرت دینی و روح حماسی جوانان تحریک شد و به جبهه ها جلب و جذب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز