خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرکز کنترل سپاه در قزوین:

نظام اسلامی به شهدا و ایثارگران افتخار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۸۱

افتخار نظام اسلامی به شهدا و ایثارگران و صبر خانواده‌های آنان است. / دفاع مقدس و جنگ با رژیم بعثی همچون دانشگاهی بود که نخبه‌های زیادی را تحویل جامعه داد.

سردار ابوالفضل کشمرزی از فرماندهان دفاع مقدس گفت: افتخار نظام اسلامی به شهدا و ایثارگران و صبر خانواده‌های آنان است.

به گزارش ایلنا، وی در آیین تجلیل از جانباران قطع نخایی شهر و جانبازان شهرداری و رزمندگان ایثارگران شهرداری قزوین در حیاط سعدیه مجموعه فرهنگی – تاریخی سعد السطنه قزوین در روز تجلیل از ایثارگران و جانبازان هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس و جنگ با رژیم بعثی همچون دانشگاهی بود که نخبه‌های زیادی را تحویل جامعه داد.

وی با تقدیر از شهردار قزوین و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و مدیر عامل سازمان فرهنگی - ورزشی و مسوول امور ایثارگران شهرداری قزوین برای برگزاری جشن دفاع مقدس افزود: برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرصت مغتمی برای انعکاس رشادت‌های دلاورمردان بی‌ادعای این سرزمین است.

این فرمانده جنگ گفت: ما باید این ایام را جشن بگیریم چرا که جوانان و مردان این مرز و بوم توانستند در مقابل دشمن تا دندان مسلح و با امکانات پیروز شوند و در ‌‌نهایت شرق و غرب در مقابل اراده ملت ایران متحیر شد.

وی توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار را رمز موفقیت رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنگ دانست و افزود: جبهه‌ها مظهر انسان سازی و دانشگاه بودند و باید برای مکتوب سازی تاریخ و خاطرات جنک و بیان رشادت‌های به صورت مکتوب تلاش کرد.

گفتنی است؛ در این مراسم که به همت امور ایثارگران شهرداری و سازمان فرهنگی– ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد گروه کر سرود مرکز موسیقی سازمان فرهنگی– ورزشی شهرداری برنامه‌هایی متنوع اجرا کردند و ذکر خاطره‌ای از سوی حسین فریدی از رزمندگان دفاع مقدس برای حاضرین ارایه شد و کلیپ موسیقی از زندگی جانبازان شیمیایی ارایه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز