خبرگزاری کار ایران

رونمایی از سامانه لابراتوار ابری آنیسا در نمایشگاه الکامپ 97

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۵۳۳

مدیر عامل فناوران آنیسا گفت: حوزه متن باز در همه جای دنیا به دلیل آزادی و انعطاف پذیری در کاربری، توسعه و شخصی سازی و همچنین پایداری و امنیت بالا از محبوبیت بسیاری برخوردار است اما در کشور ما به دلیل مسائل و مشکلاتی که در تهیه لایسنس و پشتیبانی نرم افزار وجود دارد صنعت متن باز را از جایگاه ویژه ای برخوردار کرده است.

ایلنا؛ مهدی مهرانفرید با بیان اینکه یکی از نقدهایی که به نمایشگاه الکامپ همواره وجود داشته است پایین بودن سطح علمی نمایشگاه در مقایسه با سایر رویدادهای مشابه بین المللی است، گفت:  در نمایشگاه امسال ۲۰ کارگاه تخصصی در حوزه لینوکس و متن باز در سالن ۶ غرفه فناوران آنیسا "خانه لینوکس ایران" برگزار می شود. حضور در این کارگاهها رایگان بوده و در همان روز از متقاضیان ثبت نام به عمل می آید، ضمن اینکه گواهی حضور در دوره نیز به متقاضیان ارائه می شود.

وی افزود: مجموعه فناوران آنیسا با بیش از ۱۰ سال سابقه آموزش تخصصی و برگزاری آزمون‌‌‌‌های بین المللی در حوزه لینوکس و متن باز همواره ارتقا و اعتلای دانش متخصصین ایرانی در داخل و خارج کشور را در راس اهداف خود قرار داده است.

رونمایی از سامانه لابراتوار ابری آنیسا در نمایشگاه الکامپ 97

مدیر عامل فناوران آنیسا در ادامه تصریح کرد: نمایشگاه الکامپ ۹۷ سامانه لابراتوار ابری آنیسا نیز رونمایی می شود که اهداف آن عبارت است از:

ارائه لابراتوار تمرین به دانشجویان

دسترسی از همه جا و همه وقت به سامانه

تکرار تمرینات انجام شده در کلاس

کسب دانش و به روز نگه داشتن آن، حتی پس از اتمام دوره آموزشی

تعریف مسیر یادگیری (learning path) به صورت کاملا عملی و اجرایی

وی همچنین گفت: حوزه متن باز در همه جای دنیا به دلیل آزادی و انعطاف پذیری در کاربری، توسعه و شخصی سازی و همچنین پایداری و امنیت بالا از محبوبیت بسیاری برخوردار است اما در کشور ما به دلیل مسائل و مشکلاتی که در تهیه لایسنس و پشتیبانی نرم افزار وجود دارد صنعت متن باز را از جایگاه ویژه ای برخوردار کرده است. مجموعه فناوران آنیسا در بیش از ۱۰ سال فعالیت حرفه ای خود تلاش کرده است تا با گسترش این فرهنگ و تربیت متخصصان کارآمد در پیشرفت علمی کشور نقش موثری را ایفا کند.

رونمایی از سامانه لابراتوار ابری آنیسا در نمایشگاه الکامپ 97

مهرانفرید خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰۰۰ متخصص در این‌ مجموعه آموزش دیده‌‌‌‌‌اند و بسیاری از آنها در سازمان‌ها و شرکت‌های برجسته داخلی و خارجی مسئولیت‌های راهبری و کلیدی را برعهده دارند. ما در فناوران آنیسا همواره تلاش کرده‌‌‌ایم که دوره‌های آموزشی تخصصی را در سطح سایر مراکز بین المللی و در لبه تکنولوژی ارائه نماییم که نتیجه آن موفقیت دانش آموختگان این دوره ها در ورود به بازار کار داخلی و بین المللی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز