خبرگزاری کار ایران

با حضور فائزیان؛

سمینار آموزشی کنترل آلودگی صوتی ایستگاه‌های گاز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۰۳۵

سمینار آموزشی کنترل آلودگی صوتی و صوت سنجی ایستگاه های گاز با حضور فائزیان از شرکت صنعت پروژه توس برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت،‌ در این سمینار که به جهت ابلاغ دستورالعمل و استاندارد طرح آکوستیک ایستگاه‌های تقلیل فشار برگزار شد، فائزیان گزارشی را در راستای استانداردسازی و رفع ناهنجاری صوتی ارائه کرد.

در ادامه و پس از این سمینار آموزشی، یکی از ایستگاه های رشت مورد بازدید قرار گرفت و به کمک نرم افزار، اندازه گیری صوتی دقیق صورت پذیرفت.

شرکت صنعت پروژه توس، یک شرکت دانش بنیان و پیشرو در زمینه تجهیزات کنترل آلودگی صوتی است و با شرکت ملی گاز در خصوص تقلیل صدای ایستگاه های گاز همکاری دارد.

این شرکت علاوه بر تدوین استاندارد کنترل آلودگی صوتی، پروژه ساخت سایلنسر داخلی بعد از رگلاتور را به انجام رسانده که سبب کاهش صوت در حدود20 تا 30 دسی بل  شده است.

همچنین به موازات شرکت مذکور، جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با مهندسی معکوس نسبت به طراحی و ساخت فوم تخلخل باز نیکلی اقدام نموده که مستقیماً در داخل کلوژر رگلاتور نصب میشود؛ محصولات این شرکت در سایز های"2 تا "4 تهیه و در استانهای خراسان و اصفهان بکار گیری شده است. این مدل سایلنسرها سهل الوصول تر بوده و قابلیت نصب راحت‌تر (بدون نیاز به برشکاری) را دارد و 2 نمونه از آن در ایستگاه های تقلیل فشار سطح شهر رشت نصب شده که در دست بررسی و توسعه قرار دارد.

شناسایی و برآورد نیاز به هریک از دو سایلنسر مذکور برای کل استان تحت بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز