خبرگزاری کار ایران

آموزش مجازی زائران عمره گزار اول دی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۱۲

زائران می‌بایست قبل از شروع کلاس‌های مجازی با مراجعه به سامانه آموزش مجازی زائران به نشانی اینترنتی http: / / zaer. hajj. ir اقدام به ثبت نام کرده و نرم افزار مربوط به کلاس آنلاینکه در صفحه اصلی سامانه موجود است را نصب کنند.

ایلنا: مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری گفت: آموزش مجازی زائران عمره گزار در مباحثاحکام و مناسک، آداب عمره و زیارت، تاریخ، سیره و اماکن، امنیت سفر، بهداشت و سلامت و اسرارو معارف عمره برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حمید احمدی گفت: با توجه به در پیش بودن ایام عمره مفرده دوره‌های آموزشی زائران عمره گزار به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

وی گفت: آموزش مجازی زائران عمره گزار از اول دی ماه به صورت هفتگی در مباحثاحکام و مناسک، آداب عمره و زیارت، تاریخ، سیره و اماکن، امنیت سفر، بهداشت و سلامت و اسرار و معارف عمره برگزار می‌شود.

وی افزود: زائران می‌بایست قبل از شروع کلاس‌های مجازی با مراجعه به سامانه آموزش مجازی زائران به نشانی اینترنتیhttp: / / zaer. hajj. irاقدام به ثبت نام کرده و نرم افزار مربوط به کلاس آنلاینکه در صفحه اصلی سامانه موجود است را نصب کنند.

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری یادآور شد: آموزش حضوری زائران عمره گذار با توجه به بخشنامه اعلام شده به مناطق هم اکنون در حال برگزاری است که در آن زائران با مباحثاحکام و مناسک، آداب عمره وزیارت، تاریخ، سیره و اماکن و اسرار و معارف عمره آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه آموزش‌های حضوری سه جلسه در ایران، سه جلسه در مدینه و یک جلسه در مکه برای زائران برگزار می‌شود، یادگیری و آموزش را لازمه کسب معرفت دانست و گفت: حضور در این جلسات آموزشی برای زائران الزامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز