خبرگزاری کار ایران

اولین دوره آموزشی تربیت ارزیابان نظام پیشنهادهای صنعت آب کشور در تبریز برگزار شد

کد خبر : ۱۰۹۲۵۳

این دوره‌ها با هدف تربیت ارزیاب جشنواره ملی نظام پیشنهاد‌ها، طراحی و تنظیم شده و ارزیابان منتخب از شرکتهای آب منطقه‌ای کشور در اولین دوره طی دو روز در تبریز با مدل‌های ارزیابی و نرم افزار الکترونیکی نظام پیشنهادات آشنا شدند.

ایلنا: اولین دوره آموزشی ارزیابان نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات وزارت نیرو در بخش آب کشور به میزبانی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.
به گزارش ایلنا این دوره‌ها با هدف تربیت ارزیاب جشنواره ملی نظام پیشنهاد‌ها، طراحی و تنظیم شده و ارزیابان منتخب از شرکتهای آب منطقه‌ای کشور در اولین دوره طی دو روز در تبریز با مدل‌های ارزیابی و نرم افزار الکترونیکی نظام پیشنهادات آشنا شدند.
مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی این کارگاه آموزشی، این شرکت در سال گذشته موفق به کسب رتبه اول نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌ها در بین دستگاه‌های اجرایی استان، شرکتهای تابعه صنعت آب کشور شده است.
ارسلان هاشمی با اشاره به سابقه استقرار نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌ها در آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی ضمن اعلام آمادگی شرکت متبوعه برای تبادل تجربیات در خصوص استقرار مدیریت مشارکتی اظهار داشت: آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی، از سال ۱۳۸۲ نظام مدیریت مشارکتی را با استقرار گروه‌های کیفی، نظام پیشنهاد‌ها و اخذ پیشنهاد از همکاران، خانواده‌ها، ارباب رجوع، مشاوران و پیمانکاران آغاز کرده و طی این مدت در زمینه استقرار سامانه‌های جدید بهبود مدیریت، استقرار نقشه استراتژیک، استقرار مدیریت دانش، استقرار مدیریت پروژه که موجب بالندگی شرکت گردیده، تجربیات ارزشمندی به دست آورده است.
مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت نیرو نیز در این کارگاه با تشریح رویکرد وزارت نیرو از عزم راسخ این وزارتخانه برای استقرار مدیریت مشارکتی و نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌ها در همه شرکتهای تابعه خبر داد و افزود: بنا بر تأکید معاون تحقیقات منابع انسانی وزارت نیرو، سرانه ارائه پیشنهاد در سال جاری ۲/۱ برای شرکتهای تابعه وزارت نیرو بودهو این شرکت‌ها باید تلاش کنند تا به این سرانه برسند.
خلیل بانان علی عباسی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری اولین جشنواره نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌ها در وزارت نیرو و اشاره به تجارب موفق شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی اعلام کرد: وزارت نیرو در نظر دارد دوره‌های آموزشی ارزیابی و استقرار نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌ها را در شرکتهای آب منطقه‌ای، شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی و صنعت برق به طور جداگانه برگزار نماید.
وی همچنین ضمن تأکید بر جایگاه نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌ها و مدیریت مشارکتی در برنامه‌های راهبردی وزارت نیرو و الزامات قانونی مربوطه، اظهار داشت: دومین جشنواره ارزیابی نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌ها با رویکردی جدید از ماه آینده در سطح شرکتهای تابعه و وابسته وزارت نیرو آغاز می‌شود.
در این جلسه همچنین مدیرکل دفتر نوسازی و بهبود مدیریت شرکت مدیریت منابع آب ایران اهمیت استقرار نظام مدیریت مشارکتی در شرکتهای آب منطقه‌ای کشور را مورد تأکید قرار داد و گفت: دومین کارگاه آموزشی در خصوص ارزیابی نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌ها با حضور معاونین برنامه ریزی و دبیران نظام پیشنهاد‌ها در دستور کار این دفتر قرار گرفته و در آینده نزدیک برگزار خواهد شد. به گفته وی این کارگاه در جهت ارتقای دانش و مهارتهای فنی دبیران نظام پیشنهاد‌ها ترتیب داده شده است.
سید حسن مهدوی فرضمن اشاره به اینکه امروزه یکی از راه‌های پویایی سازمان‌ها، کارآمدی و اثربخشی در انجام فعالیت‌های محوله، استفاده درست و مناسب از نظام پیشنهاد‌ها می‌باشد، وی همچنین بر انتقال دانش افراد حاضر در دوره به یکدیگر و هدایت و راهبری بهبود مدیریت بین استان‌ها تأکید کرد.
وی اظهار امیدواری کرد برگزاری چنین کارگاه‌های آموزشی باعثارتقای جایگاه مدیریت مشارکتی در شرکتهای آب منطقه‌ای شود.
همچنین در ادامه جلسه مهرآسا مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی از شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در ارزیابی‌های جشنواره شهید رجایی در سطح استان نام برد و از مدیران و کارکنان این شرکت قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز