خبرگزاری کار ایران

پیشنهادات دیجیتالی همراه اول برای مشترکان شهر شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۹۵۴

اپراتور اول ارتباطی کشور به مناسبت آغاز هفته شیراز، پیشنهادات ویژه‌ای برای مشترکانش در شهر شیراز ارائه داد.

به گزارش ایلنا، خوشا شیراز و وضع بی مثالش، این بیت از شعر رو بارها و بارها شنیده ایم، شعری که علاوه بر به رخ کشیدن زیبایی‌های شهر شیراز ما را برای دیدن و سفر به آن ترغیب می‌کند؛ زیبایی‌هایی که در فصل اردیبهشت چند برابر می‌شود این زیبایی‌ها به میزانی میرسد که از سال 1381 به واسطه پیشینه غنی تاریخی و فرهنگی، سرآمدی در حوزه شعر و ادب و پرورش شخصیت های مهم این آب و خاک در دامان شیراز، با تایید شورای شهر شیراز و تأیید مجلس شورای اسلامی، درنهایت ۱۵ اردیبهشت به نام روز شیراز نامگذاری و رسما به تقویم ملی اضافه می‌شود.

از طرفی نیز شهرداری شیراز هر ساله برنامه‌های ویژه‌ای در این روز به منظور گرامیداشت شیراز تدارک می‌بیند.

حال نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در راستای عمل به مسئولیتهای اجتماعی خود و ارج نهادن به فرهنگ و تمدن ایران، وظیفه خود دانسته تا با اقدامی همسو، گامی در جهت گرامیداشت روز شیراز بردارد.

همراه اول پویشی ترکیبی را در دستور کار خود قرار داده که براساس آن، مشترکان شیرازی همراه اول می توانند با شماره گیری کددستوری "ستاره 121 مربع" از یک هفته تخفیف بی سابقه در خریداری و فعالسازی بسته‌های ساعتی اینترنت و مکالمه مدار فیروزه‌ای برخوردار شوند.

علاوه بر این با مراجعه به لینک https://j1g.ir/2U نیز می توانند از 2 میلیون ریال اعتبار هدیه اپلیکیشن "جاجیگا" برای استفاده از اقامتگاه های گردشگری استفاده کنند.

سبد وسیع همراه اول در حوزه دیجیتال و در اختیار داشتن پیشنهادات دیجیتالی متمایز نسبت به سایر رقبایش، باعث شده تا پیشنهاد اعتبار هدیه یک میلیون ریالی استفاده از اپلیکیشن "فلای تودی" برای خرید بلیت هواپیما نیز در ردیف های پیشنهادی این اپراتور به مشترکان شیرازی قرار گیرد.

با این حال پیشنهادات جذاب "هفته شیراز" به همینجا ختم نمی شود و تمامی مشترکان استان فارس می توانند با شماره گیری کددستوری "ستاره 10 ستاره 4 ستاره 2 مربع" از یک روز مکالمه رایگان بهره مند شوند.

خبرنگار: لیلا محمودزاده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز