خبرگزاری کار ایران

اعضای خانه موسیقی نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۶۵۰

واحد عضویت و بیمه خانه موسیقی از اعضا خواست هرچه سریعتر برای تکمیل مدارک و اطلاعات پروفایل عضویت خود در سامانه جامع هنرمندان اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، با توجه به راه‌اندازی سامانه جامع هنرمندان، مدارک و اطلاعات پرونده برخی از اعضای خانه موسیقی هنوز تکمیل نشده و با توجه به بازنگری پرونده‌ها و ادامه روند بیمه، لازم است این دسته از اعضا تا پایان تیرماه 99 به سامانه مراجعه و نسبت به تکمیل پروفایل عضویت خود اقدام نمایند.

واحد بیمه و عضویت جهت ارائه خدمات شایسته به اعضای خانه موسیقی و ادامه روند بیمه تأمین اجتماعی و صدور کارت‌های هوشمند نیازمند تکمیل پروفایل و پرونده تکمیلی اعضا است و در صورت نقص پروفایل و مدارک ادامه عضویت و بیمه اعضا و همچنین صدور کارت عضویت جدید با مشکل مواجه خواهد شد.

اعضای خانه موسیقی می‌توانند با ورود به سامانه به نشانی www.iranhmusic.ir/crm  نام کاربری: کد ملی / کلمه عبور: کد عضویت) پروفایل خود را مشاهده کنند و برای ویرایش اطلاعات آن اقدام نمایند.

همچنین برخی از اعضای قدیمی(عضویت پیش از سال 85) با توجه به عدم درج نشانی و شماره تلفن و یا تغییر آن، هیچگونه اطلاعات تماسی در پرونده خود ندارند که اسامی آنها در فایل پیوست اعلام می‌شود و لازم است با مراجعه حضوری یا تماس با خانه موسیقی سریعا نسبت به تکمیل اطلاعات پروفایل خود اقدام کنند.

نشانی : خیابان فاطمی غربی، نرسیده به جمالزاده پلاک 270 - تلفن 66917711 -66917712

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز