خبرگزاری کار ایران

سیدعباس صالحی:

مدیران‌فرهنگی نباید حوزه فرهنگ‌وهنر را با فضاهای انتخاباتی و سیاسی درهم بیامیزند

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۰۸۶

وزیر ارشاد گفت: مدیران هم خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی با عدم ورود به موضوعات سیاسی همچنان از نقش پدری خود بر حوزه فرهنگ صیانت کنند.

به گزارش ایلنا، سیدعباس صالحی در جمع مدیران هم‌خانواده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان اردبیل با افزود: همه ما برای یک کشور و یک هدف واحد متعالی تلاش می‌کنیم و اتحاد و همدلی در هر حوزه‌ای رمز پیروزی است؛ بنابراین ما باید با همه توان در پیشبرد اهداف مشترک‌مان نهایت همکاری را داشته باشیم.

عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی سه خط مشی را برای مدیران هم‌خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: اهمیت منابع انسانی و تربیت نیروی انسانی توانمند به منظور رسیدن با آن اهداف متعالی سازمان به مراتب بیشتر از منابع مالی است.

وی با تاکید بر اینکه پل ارتباطی بین منابع انسانی، مالی و سخت افزاری حتما باید ایجاد شود، گفت: زمانی که بتوانیم از همه منابع و داشته‌های فعلی‌مان به نحو مناسب استفاده کنیم بهره‌وری بیشتری خواهیم داشت.

صالحی با بیان اینکه نقش بی‌طرفی در حوزه سیاسی به‌ویژه به این موضوع که در آستانه انتخابات مجلس قرار داریم، تصریح کرد: مدیران فرهنگی نباید فضای حوزه فرهنگ و هنر را با فضاهای انتخاباتی و سیاسی در هم بیامیزند و صیانت از نقش پدری حوزه فرهنگ‌وهنر را در انجام وظایف محوله خویش همواره مد نظر قرار دهند.

وزیر ارشاد با اشاره به ظرفیت‌های امام جمعه و استاندار در تعامل بین ادارات افزود: استفاده از ظرفیت‌های موجود در هر حوزه همواره به نفع ما خواهد بود لذا ارتباط تنگاتنگ با امام‌جمعه و استاندار و مدیران سایر دستگاه‌ها روند نیل به اهداف مورد نظر را تسهیل خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز