خبرگزاری کار ایران

بازگشایی صفحه نمایش «فقط چهل روزه بودم» در تیوال

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۰۶۴

نمایش «فقط چهل روزه بودم» به کارگردانی مسعود طیبی از روز یکشنبه ۲۴ شهریور ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه ماه حوزه هنری به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایلنا، نمایش «فقط چهل روزه بودم» به کارگردانی مسعود طیبی از روز یکشنبه ۲۴ شهریور ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه ماه حوزه هنری به نمایش درمی‌آید. این نمایش که در ژانر ترس و با رده‌بندی سنی اجرا می‌شود، نوشته مسعود هاشمی‌نژاد است.

«فقط چهل روزه بودم» از زنی روایت می‌کند که با آخرین اثر ادبی همسرش زندگی می‌کند.

صادق زارعی نیز تهیه‌کننده نمایش نیز از جمله دانشجویان هنر است، وی در عرصه تهیه و تولید آثار سینمایی، فیلم کوتاه و تئاتر تاکنون جوایز متعدد بین‌المللی را به خود اختصاص داده است.

نمایش «فقط چهل روزه بودم» اردی‌بهشت ۹۸ در بخش اساتید بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در پلاتو اجرای تئاترشهر به روی صحنه رفت که با استقبال مخاطبان مواجه شد. خرید بلیت این نمایش از چهارشنبه ۲۰شهریور ماه آغاز می‌شود.

در این نمایش ایمان میرهاشمی و آرزو صفی‌یاری ایفای نقش می‌کنند. ‌

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار اول کارگردان: کامران حاج‌علی‌اکبر؛ دستیار دوم کارگردان: حامد جبارزاده؛ منشی صحنه: غزال مهدی‌زاده؛ طراح نور: مجتبی گیویان؛ طراح صحنه: سعید آرین‌مجد؛ طراح لباس: متین کی‌منش؛ طراح صدا: یونس عبداله‌پور؛ گریم: بتسابه نعیمائی؛ مشاور رسانه‌ای و روابط‌عمومی: سمیه طیبی، نگار امیری؛ ساخت تیزر و تبلیغات: استودیو زروان؛ طراح پوستر: سینا سیدآبادی؛ عکاس: فائزه خاکی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز