خبرگزاری کار ایران

تولید تاک شو نوروزی «وزه پلاس» به نیمه رسید

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۸۲۶

فیلمبرداری ویژه‌برنامه تاک شو فانتزی- سینمایی «وزه پلاس» برای عرضه اینترنتی در ایام نوروز به نیمه رسید.

 به گزارش ایلنا، در حال حاضر در استودیو وزه فیلمبرداری نیمی از ویژه برنامه نوروزی به پایان رسیده و گروه در حال ادامه فیلمبرداری این تاک شو هستند.«وزه پلاس» یک سریال تاک شو با حال و هوای فانتزی و با حضور یک شخصیت به نام  «وزه» است، وزه عروسک سلبریتی و ثروتمندی از سرزمین خیالی ذهن مجری به نام جابلقاست که در یک شب قبل از سال نو به طرز شگرفی مهمان ثابت مجری می‌شود و با او برنامه وزه پلاس را اجرا می‌کند. ویژگی اصلی این برنامه این است که برای اولین بار با نگاه به مسائل روز هنری و اجتماعی، این مسائل را از منظر هنرسینما بررسی می‌کند و اولین برنامه‌ای به شمار می‌رود که با چنین دیدگاهی تولید می‌شود.

سازندگان این برنامه تلاش دارند که در کنار بررسی سینمای روز ایران، با حضور بازیگران و مهمان‌های مختلف در استودیوی برنامه، ضمن بررسی کارنامه آن‌ها از جدیدترین فعالیت‌هایشان هم به مخاطبان آگاهی دهند.

این برنامه تاک شویی فانتزی است که در فضای مجازی پخش می‌شود و تولید آن به تهیه‌کنندگی امیر سیدزاده تهیه‌کننده باسابقه سینما و تلویزیون انجام می‌شود. الهام قره‌خانی و مهرتاش مهدوی نیز کارگردان‌های «وزه پلاس» هستند که مدتی است مراحل تولید آن را پشت سر می‌گذارند.

«وزه پلاس» در پنجاه و چهار قسمت سی دقیقه‌ای تهیه و با شروع ایام نوروز در یکی از رسانه‌های اینترنتی منتشر خواهد شد.

عوامل این برنامه عبارتند از: تهیه‌کننده: سیدامیر سیدزاده -کارگردان: الهام قره‌خانی - مهرتاش مهدوی، نویسندگان: دانش گیتی - محمدمهدی احدی، ناظر کیفی: محمدباقر تیموری، کارگردان تلویزیونی: کیوان تاج‌فر، اجرا: داریوش بشارت، گویندگان: آرمان غفاریان - ارشیا شریعتی، مدیر تولید: سیدمحمدحسین سیدزاده، بازیگران: حسین زارعی -مانلی أصفهانی - سامیار فاضلی، عروسک گردانان: بهرام بهبهانی - مهرنوش شریعتی، مدیر تصویربرداری: رضا ثابت‌پور، تدوین: حمیدرضا عسگری، طراح صحنه، گرافیست و طراح عروسک: حسین زارعی، طراح گریم: سیدجلال موسوی، صدابردار: سیامک سلاطی، عکس: محمودرضا درخشنده، آهنگساز: حسین فاضل - سیامک سلاطی، دستیار اول کارگردان: لیلا اسبقی، دستیار دوم کارگردان: محسن لاسمی، مدیر تدارکات: مهدی روزبهانی، روابط عمومی: علی ظهوری راد - آوا فوشریان.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز