خبرگزاری کار ایران

نمایشی به زبان انگلیسی در ایران اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۵۶۲

نمایش «خواستگاری» نوشته آنتوان چخوف با کارگردانی شاهین رمضانی روی صحنه ایران تماشا می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش «خواستگاری» اثر آنتوان چخوف به کارگردانی شاهین رمضانی از ۶ بهمن به مدت ۱۵ شب برای با زبان انگلیسی و زیر نظر مرکز هنرهای نمایشی اجرا می‌شود.

فرناز خوش نیت، سامان کاشفی پور و عارف قدیمی بازیگران این نمایش هستند.

در خلاصه نمایش «خواستگاری» آمده است: لومو به خواستگاری همسایه خود می‌رود، اما دختر در جریان خواستگاری قرار ندارد.  در میان صحبت‌ها بر سر زمین‌های شان دعوا کرده و دختر لومو را از خانه بیرون می‌کند، اما وقتی می‌فهمد لومو خواستگار او بود، پدر خود را مجبور می‌کند دنبال او برود. وقتی لومو بر می‌گردد.

سایر عوامل عبارتند از: مشاور کارگردان علی یعقوب‌زاده، مربی لهجه و مشاور زبان انگلیسی امین رجبی کندلجی، دستیار کارگردان مهدی خدابنده‌لو، طراح صحنه و لباس حمید صفوی برنا و عکاس مائده فلاح احمدیان و شقایق رمضانی.

نمایش «خواستگاری» از روز شنبه ۶ بهمن تا بیستم بهمن‌ماه هر شب ساعت ۲۰ در تماشا خانه ایران تماشا روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای تماشا و تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت‌های تیوال و تخفیفان مراجعه کرده یا به گیشه ایران تماشا به نشانی: میدان فردوسی، خیابان انقلاب، بعد از خیابان نجات اللهی، کوچه سمنان پلاک ۳ مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز