خبرگزاری کار ایران

معاون هنری وزیر ارشاد:

نقدهای فضای هنری از حواشی نشات گرفته است

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۶۵۵

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه مدیران و مشاوران معاونت بر صیانت و حمایت از فضای هنر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سیدمجتبی حسینی (معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در جلسه مدیران و مشاوران معاونت با تاکید بر صیانت و  حمایت از فضای هنر گفت: با توجه به شرایط کشور و میزان اعتبار و بودجه که پاسخگوی ضرورت‌ها و نیازهای جامعه هنری نیست، معاونت امور هنری تلاش می‌کند از فضای هنر صیانت کند، الگوسازی کند، به اقتصاد هنر توجه کند و از سوی دیگر مورد نقدهایی نیز قرار بگیرد.

حسینی ادامه داد: تعداد برنامه‌های هنری در حوزه‌های تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی بسیار گسترش و افزایش یافته است. در مواردی که ممکن است تئاتر یا نمایشگاهی اندکی مورد انتقاد باشد، فریادها بلند می‌شود اما آن حجم از فعالیت‌ها و برنامه‌ها دیده نمی‌شود. بسیاری از مسایلی که درباره اجراهای موسیقی و تئاتر مطرح می‌شود به حواشی اجراها برمی‌گردد و مربوط به ساحت موسیقی و وظایف دفتر موسیقی نیست اما بازهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مورد نقد قرار می‌دهند.

وی در پایان متذکر شد: ممکن است از بین آثار فراوان هنری که اجرا می‌شود، تعداد بسیار کمی از نظر نظارتی جای بحث داشته باشد اما صدای آن بلند است و آن را برای حمله به خانواده محترم هنر و هنرمند به کار می‌برند.

همچنین در این جسله مدیران و مشاوران معاونت امور هنری نظرات خود را درباره برنامه‌های معاونت امور هنری از جمله جشنواره‌های هنری فجر بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز