خبرگزاری کار ایران

«نگاه نو» به داریوش طلایی رسید

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۳۱۴

شماره ۱۱۹ فصلنامه «نگاه نو» با عکس روی جلد داریوش طلایی (موسیقی‌دان و نوازنده تار و سه‌تار) منتشر شد.

به گزارش ایلنا، شماره ۱۱۹ فصلنامه «نگاه نو» با بخش ویژه موسیقی کلاسیک ایرانی با عکس روی جلد داریوش طلایی (موسیقی‌دان و نوازنده تار و سه‌تار) منتشر شد.

بخش ویژه این شماره با این مطالب همراه است: «چرا می‌گوییم موسیقی کلاسیک ایرانی؟» از بابک خضرایی، «داستان دستگاه» از ساسان فاطمی، «سرآمدان موسیقی کلاسیک ایرانی» از تارا الله‌وردی، «رصد تؤامان سه ستاره: مهدی قلی‌هدایت، علی‌نقی وزیری، عارف قزوینی» از محمدرضا فیاض، «مقرنس‌های ناپیدای آسمان و آوای شجریان» از بهروز غریب‌پور و «داریوش طلایی: موسیقی‌دان، نوازنده سه‌تار و تار» گفت‌وگوی علی میرزایی با داریوش طلایی.

در بخش‌ مقاله‌ها نیز این مطالب درج شده است: «جنبش جلیقه‌زردها در فرانسه، دردنمونِ جامعه‌ای در حال گذار» از علیرضا مناف‌زاده، «افزایش شتابان نقدینگی و تورم مهارگسیخته» از طهماسب مظاهری، «جهانی بنشسته در گوشه‌ای؛ یارشاطر و ایران» از فخرالدین عظیمی، «جایزه نوبل صلح ۲۰۱۸ برای مقابله با استفاده از تجاوز به عنوان سلاح جنگی» از مهشید جعفری، «چرا جایزه نوبل ۲۰۱۸ ادبیات اهدا نشد؟» از طاهر جام‌برسنگ، «مینوی و مینورسکی، نگاهی به یادداشت‌های انتقادی مینوی بر مقالات مینورسکی» از محمد دهقانی و «چرا و چگونه چک و اسلواک باقی ماندم؟» از میکولا ریابچوک با ترجمه آبتین گل‌کار. 

در این مجله همچنین گفت‌وگوی جان هورگان با نوام چامسکی با ترجمه محسن قائم‌مقامی با عنوان «ترامپ و متحدانش» منتشر شده است. 

در بخش ادبیات این شماره از فصلنامه «نگاه نو» هم این مطالب منتشر شده است: «جنگ، مرگ، و دیگر هیچ در شعر شاعران بریتانیایی» (به مناسب یکصدمین سال پایان جنگ‌جهانی اول) از نرگس انتخابی، «پریشان‌حواس» از ماریو بندتی با ترجمه لیلا میناوی و «پنجره طبقه پنجم» از حسن بلاسم با ترجمه نرگس قندیل‌زاده. 

رویدادها و گزارش‌ها و کتاب و کاریکاتور دیگر بخش‌های شماره ۱۱۹ فصلنامه «نگاه نو» با صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی علی میرزایی هستند که در ۲۵۸ صفحه با شمارگان ۴۶۰۰ نسخه و قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز