خبرگزاری کار ایران

استقبال نماینده پارلمان آمریکا از یک موزیک ویدئوی ایرانی

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۴۳۴

پس از اقدامات ضد ایرانی دونالد ترامپ مبنی بر ایجاد محدودیت برای ایرانیان مقیم آمریکا، «فریمن» خواننده پاپ اقدام به انتشار قطعه ای با عنوان They don’t care about us کرد و حالا با وجود اینکه زمان زیادی از انتشار این قطعه گذشته، این موزیک ویدئو با استقبال یکی از نمایندگان پارلمان آمریکا همراه شده است.

به گزارش ایلنا، پس از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رییس‌جمهور آمریکا و اجرای قانون منع ورود ایرانیان به این کشور، فریمن (خواننده پاپ) اثری را به عنوان اعتراض به وضع این قانون اجرا کرد که مورد استقبال مخاطبانش قرار گرفت. این اثر که از روی یکی از قطعات مایکل جکسون کاور و به زبان انگلیسی اجرا شد، مضمونی اعتراض‌آمیز علیه خشونت و تبعیض دارد.

اما حالا با گذشت زمانی طولانی از انتشار این موزیک ویدئو، آنا اسکمانی (اولین زن ایرانی آمریکایی که به مجلس نمایندگان آمریکا راه یافته است) این موزیک ویدئو را لایک کرده و حالا این سیاستمدار که یک مقام عالی در فلوریدا محسوب می‌شود، از دنبال‌کنندگان صفحه فریمن شده است.

به نظر می‌رسد آنا اسکمانی همچنان به هویت ایرانی‌اش مفتخر است و به گفته خودش قصد دارد داغی که با ایرانی بودن در آمریکا پیوند خورده را از بین ببرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز