خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد اربعین در گفت‌وگو با ایلنا:

تعداد زائران از مرز دو میلیون نفر گذشت/ کنترل بلیت هواپیما تا 12 آبان برعهده ما است

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۴۸۲

دبیر ستاد اربعین با بیان اینکه تعداد زائران امسال از مرز دو میلیون نفر گذشت، درباره گران شدن بلیت هواپیما گفت: این موضوع تا دوازدهم آبان‌ماه تحت نظارت ما بوده و بعد از این تاریخ کنترل قیمت هواپیما برعهده سازمان هواپیمایی کشوری است.

شهریار حیدری(دبیر ستاد اربعین) در خصوص آخرین وضعیت زائران اربعین به‌ خبرنگار ایلنا گفت: طبق آخرین جمع بندی که داشتیم؛ میزان زائرین از مرز دو میلیون نفر گذشته و حضور مردم نسبت به زمان مشابه در سال قبل به صورت برابر بوده است.

وی افزود: علی‌رغم میل مخالفین حضور مردم در مراسم اربعین، زائران مختلف از کشورها و ادیان مختلف در این رویداد حضور پیدا کرده و علاوه بر کمرنگ کردن نقشه دشمنان با حضور میلیونی خود از سراسر دنیا موجب وحدت بیشتر و موثر‌تر شده‌اند.

دبیر ستاد اربعین همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا در مسیر برگشت نجف به تهران بلیت هواپیما گران شده، بیان کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده این طور قرار گذاشته شده که از تاریخ دوم آبان تا دوازدهم آبان‌ماه نرخ پروازها به‌صورت رفت و برگشت از تهران به نجف دو میلیون و دویست هزار تومان و در مسیر مشهد به نجف دو میلیون و هشتصد هزار تومان باشد.

حیدری در پایان افزود: بر همین اساس اگر بعد از تاریخ دوازدهم آبان‌ماه کسی نرخ دیگری را به‌فروش برساند، نظارت درباره این موضوع بر‌عهده ما نبوده و در اختیار سازمان هواپیمایی کشوری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز