خبرگزاری کار ایران

تاریخ پخش سریال «زندگی از نو» مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۲۴۳

سریال «زندگی از نو» به تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی و کارگردانی علی‌محمد قاسمی از هفتم مهر ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود و بازپخش آن ساعت ۱۰ صبح و ۷ عصر هر روز است.

به گزارش ایلنا، تصویربرداری مجموعه «زندگی از نو» به کارگردانی علی‌محمد قاسمی در استان گیلان (در شهرهای تالش، اسالم و... ) انجام شده است.

رضا کیانیان، علیرضا خمسه، ستاره اسکندری، بهزاد فراهانی، مینا جعفرزاده، علی انصاریان، کمند امیرسلیمانی، آرش مجیدی، خیام وقار، ژیلا آل‌ارشاد، حدیث نیکرو، مجید پتکی، امیر حامد، متین ستوده، مرتضی ضرابی، محمدعلی ساربان، اکبر معززی، حمیدرضا سنگیان، محبت قاسمی، فهیمه مومنی و... هنرمندانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این مجموعه تلویزیونی در ۲۶ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای برای گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده است.

«زندگی از نو» داستان زوج جوانی است که به شمال می‌روند و کمپ گردشگری ایجاد می‌کنند. این مجموعه به مولفه‌هایی چون محیط‌زیست، منابع طبیعی، اقتصاد، مسائل اجتماعی و... می‌پردازد.

عوامل اصلی این مجموعه عبارت است از: نویسنده مریم امینی بر اساس فیلمنامه‌ای از آزیتا رصافی، لیلا نادری و مرضیه خدیوی، مدیر تولید: آندرانیک خچومیان، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مهرداد یزدانی، طراح گریم: علیرضا خورشید، طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، منشی صحنه: آرزو ابراهیمی و فاطمه رحمانی ، مدیر تصویربرداری: محمد رسولی، صدابردار: حسین بشاش و مهرداد دادگری، تدوین: علی اصغر صائبی، طراحی و ترکیب صدا: علی ابوالصدق، موسیقی: نیما عظیمی‌نژاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز