خبرگزاری کار ایران

رئیس خانه معدن ایران مطرح کرد:

معدن فقط ذغال و چهره‌های سیاه و چروکیده کارگران نیست

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۶۳۵

رئیس خانه معدن ایران می‌گوید: هدف دومین جشنواره عکس کیمیا ارائه تصویر و اطلاعات درست درباره معادن است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا بهرامن (رئیس خانه معدن ایران) درباره جشنواره عکس کیمیا گفت: هدف ما از حمایت جشنواره عکس کیمیا این است که جامعه ما باید با معدن آشنا شود. حتی رسانه‌ها درباره معدن نیز قلم می‌زنند اما هنوز نتوانسته‌اند صنعت معدن را به خوبی بشناسند.

رئیس خانه معدن ایران و و عضو شورای سیاستگذاری این جشنواره ادامه داد: ما یک ثروتی در کشور داریم و یک عده‌ای در این مجموعه اقتصادی کار می‌کنند که کسانی هستند که در واقع با نیروی فکر و مشقت در چرخه تولید وارد شده‌اند و قابل ارزش هستند.

بهرامن گفت: امروز نگاه ما این است که معدن ما فقط ذغال نیست، فقط چهره‌های سیاه و چروکیده کارگران آن نیست. ممکن است کسی که زیبایی گچ و شیشه‌ای که در منزلش می‌بیند نداند که با چه مشقتی و از کجا به دست آمده است؟ که قرار است این مسئله در جشنواره عکس معدن به تصویر کشیده شود و ما نیز از این جشنواره حمایت کرده‌ایم تا در کنار آنها باشیم و از همین مسیر جامعه خودمان را با اطلاعات درست زیبا کنیم.

این جشنواره با موضوعات انسان و معدن، شکوه معدن و صنایع معدنی و ایمنی و محیط زیست در معدن و صنایع معدنی برگزار خواهد شد. و علاقمندان به حضور در جشنواره عکس معدن می‌توانند آثار خود را تا روز 25 شهریور جاری به وب سایت جشنواره به آدرس www.kimiyafest.ir یا دبیرخانه این جشنواره واقع در تهران، خیابان سمیه بعد از مفتح پلاک 100 طبقه سوم ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز