خبرگزاری کار ایران

روایتی از زندگی انسان در سال ۳۰۰۰ میلادی در «هرمافرودیت»

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۰۷۶

گروه نمایشی «سه‌گانه» نمایش «هرمافرودیت» را به نویسندگی علی صفری و کارگردانی رها حاجی‌زینل روی صحنه می‌برد.

به گزارش ایلنا، نمایش «هرمافرودیت» روایتی از زندگی انسان در سال ۳۰۰۰ میلادی را روایت می‌کند. این اثر، نمایشی با محوریت زندگی خانواده‌ای پنج نفره است که با شکار روز خود را شب می‌کنند و بعد از خشکسالی به دنبال راهی برای بقا هستند.

هرمافرودیت چهارمین نمایشنامه از علی صفری است که در قالب اجرای عموم روی صحنه می‌رود. گروه تئاتر «سه‌گانه»، دو نمایش «آشویتس زنان» و «هجوم» را روی صحنه برد و توانست با این دو اثر راهی جشنواره تئاتر فجر شود.

«رها حاجی زینل» کارگردان این نمایش نیز سومین تجربه کارگردانی اجرای عموم خود را پشت سر می‌گذارد. گروه موسیقی سایرنس، اجرای موسیقی این نمایش را به صورت زنده بر عهده خواهند داشت.

سیاوش همزه و پروشات مشایخی نوازندگان ویولن سل، اشکان حشمتی نوازنده سازهای کوبه‌ای، سبا همزه نوازنده فلوت و وکال و علی شمس به عنوان خواننده وکال به رهبری حاجی زینل موسیقی هرمافرودیت را خواهند نواخت.

گروه تئاتر سه گانه امسال علاوه بر نمایش «هرمافردویت»، دو نمایش دیگر با نام‌های «مربع» و «جایزه» را نیز روی صحنه خواهد برد. به‌زودی اسامی بازیگران نمایش هرمافردویت توسط گروه اجرایی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز