خبرگزاری کار ایران

«کلاه قرمزی» عید فطر از شبکه دو سیما پخش می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۷۶۰

به مناسبت عید سعید فطر؛ شبکه دو سیما ویژه برنامه‌های متعددی شامل فیلم‌های سینمایی و دو قسمت جدید از مجموعه «کلاه قرمزی» را برای مخاطبان این شبکه در گروه‌های مختلف سنی تدارک دیده است.

به گزارش ایلنا، «آئینه خانه» کاری از گروه خانواده است که با حضور حجت‌الاسلام شهاب مرادی و به تهیه‌کنندگی سعید ستودگان جمعه و شنبه (۲۵ و ۲۶ خرداد) ساعت ۱۱ صبح روی آنتن شبکه دو می‌رود.

همچنین اختتامیه برنامه «مکث» کاری از گروه کودک و نوجوان ساعت ۱۵:۱۵ روز شنبه ۲۶ خرداد برای پخش از این شبکه در نظر گرفته شده است. در این قسمت از برنامه ضمن معرفی گروه‌های شرکت‌کننده و مروری بر روند برنامه از ابتدا تا کنون؛ گروه برگزیده شناخته و تقدیر می‌شود.

از دیگر برنامه‌های این شبکه، پخش دو قسمت جدید از مجموعه «کلاه قرمزی» است که جمعه و شنبه ( ۲۵ و ۲۶ خرداد) ساعت ۱۲ روی آنتن می‌رود. تکرار این مجموعه نیز در همان روز ساعت ۱۷ پخش می‌شود.

پنجشنبه ۲۴ خرداد نیز برنامه سحرگاهی «خوان نیاز» لحظات ملکوتی قبل و بعد از اذان صبح را با رویکرد ویژه عید سعید فطر تقدیم مخاطبان می‌کند. همچنین از همین گروه برنامه‌ساز ویژه برنامه‌ای برای ساعت ۲۳:۳۰ روز جمعه تدارک دیده شده که به صورت زنده روانه آنتن می‌شود.

سخنرانی‌های ویژه عید فطر، گلچین برنامه ماه مهربانی، بهترین شو، با ما بیا و ... از دیگر برنامه‌های عید فطر خواهد بود.

همچنین در روز عید سعید فطر فیلم سینمایی «کادوی در به در» به کارگردانی یوسف تیموری و با بازی او، رضا داودنژاد و سحر ولدبیگی ساعت ۸، درام خانوادگی «نبرد خرگوشی» محصول سال ۲۰۱۸ کشور اسپانیا کاری از ویل گلاک ساعت ۱۷:۳۰ و «کلبه هورنر» به کارگردانی جوئل هاپکینز محصول ۲۰۱۷ کشور انگلستان ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن خواهند شد.

شنبه ۲۶ خرداد نیز فیلم سینمایی «من پلیس نیستم» به کارگردانی مهران غفوریان و با بازی مهران غفوریان، سحر ولدبیگی، کیانوش گرامی، رضا ناجی، امیر نوری، ملکه رنجبر و... ساعت ۸، پویانمایی «مبارک» به کارگردانی محمد رضا نجفی و با حضور الناز شاکردوست و سینمایی «راننده» به کارگردانی ادگار رایت محصول ۲۰۱۷ کشور آمریکا در جدول پخش برنامه‌های قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز