خبرگزاری کار ایران

دور نهایی هزار صدای سنتی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۰۰۷

عصر روز چهارشنبه (پنجم اردیبهشت ۱۳۹۷)، دور نهایی بخش سنتی ایرانی برنامه هزارصدا با داوری فریدون شهبازیان، محمدعلی بهمنی و صدیق تعریف برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این برنامه فریدون شهبازیان برای بخش آهنگسازی، محمدعلی بهمنی برای بخش شعر و ترانه، و صدیق تعریف برای بخش آواز و خوانندگی به عنوان داور حضور دارند و پس از اجرای هر گروه به نقد و بررسی آثار گروه‌های منتخب می‌پردازند و در پایان گروه برگزیده را به عنوان بر‌ترین گروه سال انتخاب و معرفی می‌کنند. گروه‌های صفیر، چکاد، آوای میهن و‌‌ رها چهار گروه منتخب برای برگزاری برنامه نهایی هستند که در سال گذشته و در طی ده برنامه در برنامه‌های مقدماتی برگزیده شده و در روز چهارشنبه، آخرین اجرای خود را در مقابل داوران و علاقمندان موسیقی ارائه خواهند کرد. 

 لوح تقدیر با امضای داوران، پخش گسترده فیلم اجرای گروه برگزیده و همچنین ضبط کامل استودیویی یک اثر از گروه ازجمله جوایز اهدایی به گروه برگزیده است. 

همچنین در پایان این برنامه و به عنوان گروه مهمان، خواننده و ردیف‌دان پیشکسوت محمدرئوف قنبری با سنتورنوازی (کار‌شناس و مدیر باسابقه موسیقی) رضا مهدوی قطعه آواز و تصنیفی را به علاقمندان موسیقی اصیل ایرانی تقدیم خواهند کرد. 

یکی دیگر از بخش‌های جنبی این برنامه، اجرای مشترک ساز و آواز و تصنیف علیرضا جعفرزاده، خواننده برگزیده سال ۹۴ و جهانبخش احمدپور، سرپرست و نوازنده گروه برگزیده سال ۹۵ هزاصداست. 

این برنامه راس ساعت ۱۸ در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا سیدخندان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز