خبرگزاری کار ایران

دبیران پنجمین همایش ملی رادی‌شناسی معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۰۴۵

طی احکام جداگانه ای از سوی حمیده بانو عنقا، رئیس هیئت مدیره بنیاد اکبر رادی، دبیر و دبیر علمی پنجمین همایش ملی رادی‌شناسی منصوب و معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، رئیس هیئت مدیره این بنیاد، طی احکام جداگانه‌ای فریندخت زاهدی را به عنوان دبیر علمی و بهزاد صدیقی را به عنوان دبیر پنجمین همایش ملی رادی‌شناسی منصوب و معرفی کرد.

در متن حکم حمیده بانو عنقا، رییس هیئت مدیره بنیاد اکبر رادی، به هر یک از این دبیران آمده است:

فرهیخته گرامی

سرکارخانم دکتر فریندخت زاهدی

با توجه به تجربیات ارزنده جناب‌عالی در دبیری سمینارها و همایش‌های علمی، فرهنگی و هنری و تلاش‌های بی‌دریغ‌تان برای اعتلای تئاتر و نمایشنامه‌نویسی، بدین وسیله سرکارعالی را به عنوان دبیر علمی پنجمین همایش ملی رادی شناسی منصوب می‌نمایم. بی‌تردید حضور و خدمات ارزشمندتان برای این همایش تأثیرگذار و ثمربخش خواهد بود. با قدردانی از شما برای پذیرش این مسئولیت، توفیق سرکارعالی را از خداوند منان خواهانم.

فرهیخته گرامی

جناب آقای  بهزاد صدیقی

با توجه به تجربیات ارزنده جناب‌عالی در مدیریت و دبیری عرصه‌های هنری، فرهنگی و اجرایی و تلاش‌های بی‌دریغ‌تان برای اعتلای تئاتر و نمایشنامه‌نویسی، بدین وسیله جناب عالی را به عنوان دبیر پنجمین همایش ملی رادی‌شناسی منصوب می‌نمایم. بی‌تردید حضور و خدمات ارزش‌مندتان برای این همایش تأثیرگذار و ثمربخش خواهد بود. با قدردانی از شما برای پذیرش این مسئولیت، توفیق جناب عالی را از خداوند منان خواهانم.

پنجمین همایش ملی رادی شناسی اسفندماه سال جاری توسط بنیاد اکبر رادی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز