خبرگزاری کار ایران

امیر بهاری به ایلنا خبر داد؛

بدهی موسسه توسعه هنرهای معاصر به روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر پرداخت نشده‌است

درحالیکه موسسه توسعه هنرهای معاصر از پرداخت تمامی قراردادهای جشنواره سی و یکم خبر داده؛ امیر بهاری اعلام کرد که هنوز این موسسه با تیم روابط عمومی تسویه حساب نکرده و از بی‌توجهی موسسه به شان تیم رابط عمومی انتقاد کرد.

امیر بهاری (مدیر روابط عمومی سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اعلام اینکه هنوز قرارداد تیم روابط عمومی تسویه نشده؛ گفت: ما با مسئولان جشنواره قرار داشتیم که تا دوم اسفند ماه سال نود و چهار با تیم روابط عمومی تسویه حساب شود اما بعد از پیگیری‌های مکرر؛ نهایتا اعلام کردند قرارداد با دوماه تاخیر پرداخت می‌شود.

او ادامه داد: 19 اسفند بود که بعد از پیگیری‌های زیاد به من اعلام شد تا برای گرفتن چک در تاریخ شنبه 22 اسفند به موسسه توسعه هنرهای معاصر مراجعه کنم. آن روز به من گفتند چک می‌خواهید یا پول مستقیم به حسابتان واریز شود. چون ساعت کاری رو به اتمام بود گفتم به حساب واریز کنند و چک نگرفتم. پس از گذشت 5 روز که رزوهای پایانی سال بودند، با وجود پیگیری و تماس‌های متعدد، نهایتا یکی از دوستان در موسسه به من خبر داد که پرداخت به بعد از عید موکول شده است..

بهاری با بیان اینکه تیم روابط عمومی از 9 نفر از بهترین خبرنگاران موسیقی تشکیل شده بود؛ افزود: من امروز ناگزیرم این حرف‌ها را بزنم تا سال‌های آینده با همکاران و هم‌صنف‌هایم رفتاری در شان‌ آنها صورت بگیرد. دوستان ما در موسسه توسعه هنرهای معاصر گفتند با تمامی هنرمندان تا پایان سال 94 تسویه حساب شده که البته می‌دانیم و شنیدیم که هنوز برخی قراردادشان پرداخت نشده ولی به مصلحت حرفی نمی‌زنند. اما اگر با همه تسویه شده، این بسیار ناراحت کننده است که تیم روابط عمومی در اولویت قرار نداشته است.

روابط عمومی جشنواره سی و یکم موسیقی فجر همچنین توضیح داد: یکی از دلایلی که باعث شد من درباره این مسئله حرف بزنم؛ این بود که اغلب هنرمندان برای صلاح دید خودشان درباره خیلی مسائل صحبت نمی‌کنند و به نوعی اجازه می‌دهند که حقشان خورده شود تا در آینده فعالیت هموارتری داشته باشند. از آنجایی که من از روزنامه‌نگارانی هستم که به شدت منتقد این رفتار هستیم؛ این مسئله را اعلام کردم تا شاید سال‌های آینده شاهد چنین رفتارهایی نباشیم.

کد خبر : ۳۶۰۱۰۱