خبرگزاری کار ایران

اعلام تاریخ اجرای «داستان‌های میان رودان»؛

شعبده‌بازها ۱۱ بهمن به صحنه می‌روند

با انتشار جدول نهایی سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تاریخ و زمان دقیق اجرای نمایش «داستان‌های میان رودان» اعلام شد.

به گزارش ایلنا، براساس جدول منتشر شده، این نمایش به کارگردانی علی شمس روز یکشنبه، ۱۱ بهمن ماه در دو نوبت ۱۸ و  ۲۰/۴۵ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

نمایش «داستان‌های میان رودان» بلافاصله پس از سی‌و‌چهارمین جشنواره تئا‌تر فجر به اجرای عمومی ادامه می‌دهد و هر روز ساعت ۱۹ به صحنه خواهد رفت.

طبق توضیح کارگردان؛ این نمایش به گذشته و سرچشمه‌ها بازمی‌گردد. به دوران پیشا مقدس؛ لحظات خلق و شکل‌گیری مفاهیم توسط بشر و در این میان نگاهی پارودیک به اساطیر دارد.

21

داریوش موفق، رامین سیاردشتی، آرش فلاحت‌پیشه، سام کبودوند، اصغر پیران، فرزین محدث، علی برقی، حمید دربانی، هاشم آذرهوا، آرش بزرگزاده در نمایش «داستان‌های میان‌ رودان» به ایفای نقش می‌پردازند.

 علی‌اصغر دشتی به عنوان مشاور کارگردان و بهزاد رحمان‌پور به عنوان دستیار کارگردان در اجرای این اثر نمایشی همکاری می‌کنند.

امیرحسین شفیعی به عنوان تهیه‌کننده و فریبا کامران (بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون) نیز در مقام نریتور با این گروه همکاری می‌کنند.

علی شمس علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، طراحی صحنه و نور نمایش را انجام می‌دهد که در این کار احمدرضا آخوندزاده نیز او را همراهی می‌کند.

الهام شعبانی، طراح لباس؛ بابک کیوانی، طراح و دراماتورژ صدا؛‌ ثمین سالک، گریم و بهروز کریمی، مشاور شعبده بازی؛ مهدی آشنا، عکاس و محمد شمس به عنوان طراح پوستر با این نمایش همکاری می‌کنند.

علی شمس سال گذشته با نمایش «قلعه انسانات» محصول مشترک ایران و ایتالیا در جشنواره تئاتر فجر شرکت کرد.

کد خبر : ۳۳۹۱۴۸