خبرگزاری کار ایران

نمایش «قلعه انسانات» در ایتالیا به صحنه می‌رود/ ایران مقصد بعدی گروه

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۴۴۲

نمایش «قلعه انسانات» نوشته و کار علی شمس ماه مارس در رم ایتالیا به صحنه می‌رود. این نمایش مرداد 94 اجرا در مجموعه تئاتر شهر تهران را تجربه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایش «قلعه انسانات» به کارگردانی علی شمس در روزهای 27، 28 و 29 ماه مارس در شهر رم و سالن تئاتر "سالا اونو" روی صحنه می‌رود. در اجرای جدید برخلاف آنچه در ایران اتفاق افتاد؛ زبان فارسی کاملا حذف شده و تمام بازیگران به زبان ایتالیایی ایفای نقش می‌کنند.

آله‌آندرو فوسکو، پیرو کاردانو و پریسا نظری در این نمایش بازی می‌کنند. همچنین علی اصغر دشتی به‌عنوان مشاور کارگردان و ماگالی استیدلر در مقام دستیار کارگردان، گروه را همراهی می‌کنند.

علی شمس، نویسنده و کارگردان «قلعه انسانات» بعد از حضور این نمایش در بخش بین‌الملل سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و پیش از بازگشت به ایتالیا، برنامه‌ریزی‌ لازم برای اجرای عموم در تهران را انجام داد.

براساس گفتگوهای صورت گرفته با مسئولان، گروه اجرایی نمایش «قلعه انسانات» مرداد ماه سال 94 برای اجرا در مجموعه تئاتر شهر به ایران سفر می‌کنند.

به گفته کارگردان، داستان این نمایش که محصول مشترک ایران و ایتالیاست؛ به تبار‌شناسی رابطه ظالم و مظلوم می‌پردازد. به این‌که چطور آدم‌ها در شرایط مختلف دچار رفتارهای متناقص می‌شوند.

نمایش «قلعه انسانات»‌ با حمایت کمپانی ایتالیایی «سالا اونو» و اداره کل هنرهای نمایشی در سی‌وسومین جشنواره تئاتر فجر اجرا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز