خبرگزاری کار ایران

توضیحات غلامرضا موسوی درباره یک مصاحبه/ نامی از شهرزاد نبرده‌ام

رئیس شورای عالی تهیه‌کنندگان سینما چندی پیش در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره برخی خبرها پیرامون پولشویی در شبکه نمایش خانگی و فیلمهای سینمایی سخن گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ رئیس شورای عالی تهیه‌کنندگان سینما چندی پیش در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره برخی خبرها پیرامون پولشویی در شبکه نمایش خانگی و فیلمهای سینمایی سخن گفت. بازتاب این مصاحبه در بین برخی اهالی سینما و سایت‌ها با نگاه‌ها و برداشت‌های متفاوتی همراه بود. غلامرضا موسوی با ارسال متنی درباره این مصاحبه توضیحاتی ارائه داد.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:

ضمن تشکر از انعکاس گفت‌و‌گوی آن خبرگزاری محترم در نمایشگاه مطبوعات با نگارنده، در نقل این مصاحبه که به موضوع پولشویی اشاره داشت، برخی از مطبوعات محترم و گا‌ها سایت‌ها برای تزئین مطلب، از عکس جلد برخی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی استفاده کردند که ناگفته پیداست صرفا جنبه تزئین داشته و هیچ ارتباطی با گفت‌و‌گوی اینجانب نداشت.

همانگونه که می‌دانید و در گفت نیز منعکس است، اینجانب نام هیچ سریال و یا شخص حقیقی یا حقوقی را به دلیل حفظ حرمت افراد عنوان نکرده‌ام و گفته‌های نگارنده ضمن ابراز نگرانی نسبت به گذشته، هشداری برای آینده این صنعت است.

از سوی دیگر اصل این بحث در تابستان مطرح شد و در حقیقت گفت‌و‌گوی آن خبرگزاری محترم، به اصطلاح اهالی مطبوعات «پیگیری  خبری» بود. با توجه به آنچه آمد آخرین سریالی که در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است نیز هیچ ارتباطی با گفته‌های من ندارد و هرگونه گمانه‌زنی، صحیح نیست.

فرصت را جهت ادای احترام مغتنم می‌دانم.

سیدغلامرضا موسوی

کد خبر : ۳۲۸۲۱۳