خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

غافلگیری برای مخاطبان شهرزاد+عکس

قسمت دوم سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی دوشنبه 4 آبان ماه در سراسر کشور توزیع می‌شود.

علی اسدزاده (مدیر شرکت تصویر گستر پاسارگاد و پخش‌کننده سریال شهرزاد) در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: با توجه به ایام عزادارای ماه محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی و احترام به این روزها، قسمت دوم سریال شهرزاد روز دوشنبه 4 آبان ماه در سراسر کشور توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: قسمت‌های بعدی این سریال به صورت هفتگی ودوشنبه‌های هر هفته به شکل مرتب توزیع می‌شود و در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

اسدزاده ادامه داد: همراه با قسمت دوم سریال شهرزاد، قسمت دوم سریال برکینیگ بد نیز ارائه می‌شود. همچینین قسمت دوم سریال شهرزاد دارای منوی جدید و یک غافلگیری برای مخاطبان است.

وی با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از قسمت اول گفت: بعد از توزیع قسمت اول به هزار نفر از مخاطبان هر نفر 100 هزار تومان هدیه نقدی داده شد و در قسمت دوم نیز این جوایز اهدا می‌شود.

اسدزاده افزود: برای انتشار و توزیع هر قسمت از این سریال تهمیدات ویژه‌ای درنظر گرفته‌ایم که در زمان انتشار هر قسمت اعلام می‌شود.

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی با حضور ترانه علیدوستی، علی نصیریان، مصطفی زمانی، ابوالفضل پور عرب، شهاب حسینی، پریناز ایزدیاربرای عرضه در شبکه نمایش خانگی ساخته شده است. عکس‌های حضور ترانه علیدوستی را می‌توانید در زیر تماشا کنید.

کد خبر : ۳۱۶۰۴۴