خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار هرمزگان خبر داد:

اقامت بیش از ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار مسافر نوروزی در هرمزگان/ جابه‌جایی بیش از ۵۳۹ هزار خودرو در مسیر دریایی جزایر

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۳۳۱

چهار میلیون و ۵۵۳ هزار و ۲۸۲مسافر و گردشگر از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون در هرمزگان اقامت داشته‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: بیش از ٧۵ درصد از این شمار مسافران نوروزی استان یعنی سه میلیون و ۲۹۵ هزار و ۱۸۵ نفر در کمپ های بوستان ها و سالن های ورزشی استان اقامت کردند. 

محمد مرودی افزود: تعداد یک میلیون ۱۰۰ هزار و ۵۷۰ مسافر در هتل ها، مسافرخانه ها و سایر مراکز اقامت داشته اند و ۱۵۷ هزار و ۶۲۸ مسافر نیز در مدارس و مراکز رفاهی آموزش و پرورش اسکان داشته اند.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه از این تعداد مسافر نوروزی، ۲ میلیون و ۸۲۲ هزار و ۳۷۳ مسافر به جزایر سفر کرده اند، افزود: علاوه بر جابجایی این حجم مسافر، بیش از ۵۳۹ هزار خودرو در مسیر دریایی جزایر استان جابجا شده اند.

مرودی گفت: مقصد بیشتر مسافران نوروزی و گردشگران ورودی به استان، بندرعباس، قشم، هرمز، بندرلنگه، بندر خمیر، پارسیان و سیریک بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز