خبرگزاری کار ایران

در بیست و یکمین جشنواره ملی کتاب رشد؛

جایزه بخش ویژه فرهنگ کار به ۳ عنوان کتاب اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۵۲۴

جایزه بخش ویژه فرهنگ کار در بیست و یکمین جشنواره ملی کتاب رشد به ۳ عنوان کتابی که به مولفه‌های فرهنگ کار پرداخته بودند توسط محمد چکشیان معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اعطا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی، اختتامیه بیست و یکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد با حضور محمد چکشیان (معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و لطیفی (رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش) در باغ کتاب تهران برگزار شد. 

در این دوره از جشنواره که بیش از ۴۰۰۰ اثر از ناشران کودک و نوجوان دریافت شد، ۱۸۰۰ اثر صاحب نشان رشد شده و ۱۰۶۸ اثر به عنوان کتاب‌های برتر و برگزیده انتخاب و وارد فرآیند جشنواره رشد شدند. 

کتاب‌های بخش ویژه فرهنگ کار با تمرکز بر مؤلفه‌های فرهنگ کار چون وجدان کاری و مسئولیت پذیری، انضباط کاری، امانت داری، کارایی، تعاون و کارگروهی، تلاش و پشتکار، خلاقیت و نوآوری، انصاف، مهارت آموزی و… مورد بررسی، ارزیابی و داوری قرار گرفتند و به کتاب‌های («کوهیار» نوشته زهرا محمددیان)؛ (پی نمای «از چیزی نمی‌ترسیدم» نوشته سعید مهاجر و مسعود آذرباد) و («فکرشم نکن» نوشته مرضیه احمدی) جایزه ویژه فرهنگ کار و لوح تقدیر توسط معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر کار اهدا گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز