خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته کتاب صورت گرفت؛

اهداء‌کتاب به خانواده‌ها در محلات تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۷۵۰

اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی، همزمان با هفته کتاب در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و آگاهی در سطح جامعه و میان خانواده ها، نسبت به توزیع کتاب و شاخه گل در میان شهروندان تبریزی اقدام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی، همزمان با دومین روز از سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران که به نام ‌روز کتاب، خانواده و زندگی آگاهانه نامگذاری شده  است، "حسن گلی" معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به همراه رئیس گروه فرهنگی این اداره کل با حضور در یکی از محلات تبریز، ضمن دیدار و گفت وگو با تعدادی از مردم این محله به آنان بسته فرهنگی کتاب و شاخه گل اهداء کرد.

این حرکت فرهنگی با استقبال مردم این محله مخصوصا دانش آموزان و دانشجویان و خانواده‌های آنان مواجه شد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل در حاشیه این طرح فرهنگی گفت: این اقدام طی روزهای آینده با حضور در مدارس و دانشگاه ها تداوم خواهد یافت.

وی افزود: استقبال خوب و اشتیاق نوجوانان دانش‌آموز از دریافت کتاب مبین ضرورت کار فرهنگی با موضوع کتاب در مدارس و مراکز آموزشی مخصوصا در مناطق کم برخوردار است.

همزمان با سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران 103 برنامه علمی، فرهنگی، تجلیل از فعالان حوزه کتاب و  نمایشگاه در 19 شهرستان آذربایجان شرقی اجرا می‌شود و از بیست و یکم تا بیست و هشتم آبان ماه نیز هر روز چندین برنامه تخصصی با محوریت کتاب و کتابخوانی در سطح شهر تبریز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز