خبرگزاری کار ایران

هفته کتاب و کتاب‌خوانی، هفته گرامی‌داشت دانایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۷۶۰

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، برنامه های هفته کتاب و کتاب‌خوانی سازمان را در سال جاری تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، حسین باهر با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به عموم فعالان حوزه کتاب و اصحاب قلم و فرهنگ اظهار داشت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با توجه به صبغه فرهنگی خود، برنامه های متنوعی را برای این حوزه تدارک دیده است.

وی افزود: ویژه برنامه "آئین مهر"، که پاسداشت یک عمر فعالیت تربیتی حجت الاسلام والمسلمین حسین قدوسی است، روز شنبه 28 آبانماه سالجاری ساعت 15 در محل تالار معلم به صورت مشارکتی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد و در آن از نقش موثر ایشان که تربیت دانش آموزان و شیوه های پرورشی و  تربیتی ایشان قدردانی به عمل خواهد آمد.

باهر خاطر نشان کرد: همچنین برنامه کتاب گردی، که فرصتی برای دیدار با کتابفروشان و ناشران و فعالان این حوزه است، به همراه ریاست سازمان و مدیران متبوع سازمان، انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه هایی متنوع نیز با حضور مدیریت های فرهنگی مناطق انجام خواهد شد و نشست‌های نقد و بررسی کتاب و کتابخوانی، نقد و معرفی کتاب، مسابقات تندخوانی کتاب برای دانش آموزان، نمایشگاه های کتاب و هدایای فرهنگی انجام خواهد پذیرفت.

معاون فرهنگی هنری سازمان خاطرنشان کرد: همچنین، پویش کتاب و بصیرت برنامه مجازی "شیرین تر از کتاب"، شب شعر در محل فرهنگسرای شمس تبریزی و ... از برنامه های پیش بینی شده از سوی مدیریت های فرهنگی مناطق خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز