خبرگزاری کار ایران

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز:

طرح نصب لاستیک و فنر ضربه‌گیر در باکس‌های زباله اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۴۲۱

معاون محیط زیست و خدمات شهری از اجرای طرح نصب لاستیک و فنر ضربه‌گیر در باکس‌های زباله به صورت پایلوت در یکی از مناطق شهر تبریز خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، جواد صدیقی با اعلام این مطلب اظهار کرد: با توجه به شکستگی و آسیب رسیدن به تایرهای باکس زباله در هنگام تخلیه و جاگذاری این باکس‌ها به دلیل وزن زیاد، نصب لاستیک و یا فنر ضربه‌گیر برای تایرهای باکس زباله یکی از راهکارها برای کاهش آسیب به باکس‌های زباله است.

وی افزود: تعمیر و نوسازی تایر باکس زباله در سطح شهر هزینه زیادی را برای مدیریت شهری ایجاد می‌کند که در صورت موفقیت اجرای آزمایشی طرح نصب لاستیک و فنر ضربه‌گیر، انتظار می‌رود کاهش قابل توجه بار مالی از قبیل هزینه‌های تعمیر و تعویض تایرهای باکس‌های زباله را شاهد باشیم.

صدیقی گفت: در حال حاضر بالغ بر چهار هزار باکس زباله در سطح شهر تبریز موجود است که اگر بتوانیم خرابی و آسیب‌دیدگی‌های این باکس‌ها را کاهش دهیم، شاهد کاهش قابل اعتنای هزینه نگهداری و نوسازی این باکس‌ها خواهیم بود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز اظهار کرد: استفاده از فنر و لاستیک در باکس‌های زباله با کاهش آسیب به این باکس‌ها، از خسارت به بیت المال که سالیانه مبالغ هنگفتی را شامل می‌شود، جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز