خبرگزاری کار ایران

تسهیلات مشاوره‌ای به فعالان صنعت صوت‌ و تصویر فراگیر

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۵۰۶

ساترا در راستای سیاست‌های حمایتی مشاوره‌هایی در حوزه‌های مختلف به سکوهای دارای مجوز از این سازمان ارائه می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی، اداره کل توسعه کسب‌و کار و تسهیل‌گری ساترا در راستای سیاست‌های حمایتی از سکوهای دارای مجوز از این سازمان، خدمات مشاوره‌ای را در حوزه‌های مختلف به سکوها ارائه می‌کند.

مدیرکل توسعه کسب‌و کار و تسهیل‌گری ساترا اعلام کرد: نظر به سیاست‌های ابلاغی و ماموریت معاونت تنظیم بازار و توسعه کسب‌و کار ساترا مبنی بر بهبود فضای کسب و کار فعالان ذی‌ربط و تنظیم‌گری تبلیغات تجاری مبتنی بر سیاست‌های مصوب کمیسیون تنظیم مقررات و نیز تضمین رقابت کامل در بازار با استفاده از ابزارهای مرتبط، مشاوره‌هایی در حوزه‌های تدوین مدل کسب و کار، مدیریتی و برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و دعاوی حقوقی به فعالان این حوزه داده می‌شود.

زمانیان افزود: مشاوره بازارپردازی و بازاریابی، برندینگ و تبلیغات و ایده‌پردازی از جمله سایر مشاوره‌هایی است که ساترا به فعالان صنعت صوت‌و تصویر فراگیر ارائه می‌کند.

متقاضیان برای دریافت این مشاوره‌ها می‌توانند درخواست خود را در قسمت «تسهیلگری» وب‌سایت ساترا به آدرس satra. ir ثبت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز