خبرگزاری کار ایران

دو سینما در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۵۹۸

سینماهای شهرهای دنا و بهمئی با حضور محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی و هاشم میرزاخانی، مدیر عامل موسسه سینماشهر امروز سوم آبان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه سینما شهر، پیرو سفرهای استانی ریاست سازمان سینمایی و عقد تفاهمنامه با استانداران و به همت موسسه سینماشهر؛ سینماهای شهرهای دنا و بهمئی با حضور محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی و هاشم میرزاخانی، مدیر عامل موسسه سینماشهر، قادر آشنا، معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی و یزدان عشیری، مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی افتتاح شد.

در راستای هدف‌گذاری سازمان سینمایی برای ارتقای ظرفیت‌های نمایش فیلم و توسعه زیرساخت سینمایی در استان‌ها با همکاری موسسه سینما شهر، سینما «سیمرغ» شهر «سی‌سخت» در شهرستان دنا و سینمای شهید «خوب» در شهرستان بهمئی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، طی تفاهمنامه میان سازمان سینمایی و استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد برای تجهیز سالن‌های آمفی تئاتر ادارات ارشاد شهرستان‌های سی‌سخت و بهمئی در سال گذشته و تبدیل به سالن سینما، سالن سینما سیمرغ سی‌سخت با ۲۸۰ صندلی و سینما شهید «خوب» در بهمئی با ظرفیت ۱۸۶ صندلی به ناوگان نمایش کشور اضافه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز