خبرگزاری کار ایران

معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری آثار برتر ادبیات نمایشی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۰۶۹

دبیر دَهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، شورای سیاست‌گذاری این دوره را معرفی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری دهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، در جلسه‌ای در سالن شاهین سرکیسیان خانه‌ تئاتر،  امیر اثباتی، شهرام احمدزاده، محمد امیریاراحمدی، بهزاد صدیقی، حسن علیشیری و حمیدرضا نعیمی به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، انتخاب و معرفی شدند. 

در این جلسه پس از اعطای احکام اعضای شورای سیاست‌گذاریِ دَهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، در خصوص امور و برنامه‌های این دوره بحث و تبادل نظر شد و اعضای این شورا در این‌باره به گفت‌وگو پرداختند. 

لازم به یادآوری است امیر اثباتی (مدیر هنری، طراح صحنه، لباس و دکور سینما و تئاتر و طراح گرافیک)، شهرام احمدزاده (نمایش‌نامه‌نویس، پژوهش‌گر و استاد دانشگاه)، محمد امیریاراحمدی (نمایش‌نامه‌نویس، دراماتورژ و استاد دانشگاه)، بهزاد صدیقی نمایش‌نامه‌نویس، دراماتورژ، کارگردان تئاتر و استاد دانشگاه)، حسن علیشیری (مترجم، ترانه‌سرا و شاعر) و حمیدرضا نعیمی (نمایش‌نامه‌نویس، کارگردان و بازی‌گر تئاتر و سینما و تلویزیون) تاکنون تجربیات متعددی در هنرهای نمایشی داشته‌اند. 

دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران به دبیری محمد رحمانیان در سه بخش نمایش‌نامه‌های تألیفی، اقتباسی و ترجمه، توسط کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران در دی ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز