خبرگزاری کار ایران

محمد رحمانیان دبیر دوره جدید انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۹۲۷

در حکمی از سوی حمیدرضا نعیمی (رئیس کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان خانه‌ تئاتر ایران)، محمد رحمانیان به عنوان دبیر دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران انتخاب و معرفی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران، در ششمین جلسه از دوازدهمین دوره‌ی هیئت مدیره‌ی این کانون، حکم دبیری محمد رحمانیان اعطا شد. 

بر اساس این گزارش، متن حکم رئیس کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران به منظور دبیری محمد رحمانیان برای این رویداد ملی فرهنگی به شرح ذیل است: 

«هنرمند گرامی 

جناب آقای محمد رحمانیان

نهال جشن انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران به دهمین دوره‌ی خود رسید. تجربیات ارزشمند جناب‌عالی در نمایش‌نامه‌نویسی، کارگردانی و نیز تلاش‌های بی‌دریغ‌تان برای اعتلای تئاتر کشور، کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران را برآن داشت تا جنابعالی را به عنوان دبیر دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران انتخاب و معرفی کنیم. بدون تردید حضور ارزشمندتان در برگزاری این رویداد ملی فرهنگی تأثیرگذار و افتخارآفرین خواهد بود. برای آن‌جناب در این رویداد بزرگ فرهنگی، توفیق روزافزون آرزومندم. 

با احترام: حمیدرضا نعیمی

رئیس کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران

۱۴۰۲/۱/۲۶»

لازم به یادآوری است که متن فراخوان دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران به زودی منتشر می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز