خبرگزاری کار ایران

ورود انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در عرصه تولید فیلم کوتاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۱۷۷

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از ورود این انجمن به حوزه تولید فیلم کوتاه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، سیدمحمد حسینی مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: با توجه به اهمیت ویژه تولید فیلم کوتاه و ضرورت سرمایه‌گذاری ویژه در این عرصه، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس قصد دارد تا در حوزه تولید فیلم کوتاه اقدامات مؤثر و هدفمندی را اجرایی نماید.

وی افزود: این حوزه یک عرصه بسیار مهم است که می‌توان با کشف استعدادها، پرورش و هدایت نسل جدید و جوان کارگردانان کشور، هدف‌گذاری مؤثرتری را با برنامه ریزی و تخصیص اعتبارات لازم صورت داد که این مهم در درازمدت به تربیت و بروز و ظهور نسل جدید و نو کارگردانان سینمای ایران منجر خواهد شد.

عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در پایان اضافه کرد: بدین منظور و با حمایت‌های بی‌شائبه و همه جانبه بنیاد فرهنگی روایت فتح تاکنون ۵ فیلم کوتاه در این انجمن ساخته شده که این امر نویدبخش حضور جدی و مؤثر انجمن در تولید فیلم کوتاه خواهد بود و ان شاءاله این حضور با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

بدین منظور در انجمن دفتر تولید فیلم کوتاه با مدیریت و حضور آقای علی واحدیان، امور تولید فیلم کوتاه از ایده تا ساخت را پیگیری و مدیریت خواهند کرد و علاقمندان می‌توانند در این حوزه آثار خود را به منظور ارائه به شورای ساخت فیلم کوتاه انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس ارسال نماید.

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس وابسته به بنیاد فرهنگی روایت فتح می‌باشد و با سابقه‌ای بیش از ۳ دهه در زمره با سابقه‌ترین و اصلی‌ترین نهادهای ساخت و تولید فیلم‌های سینمایی بلند و فیلم‌های کوتاه با مضامین انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت می‌باشد.

جشنواره بین المللی فیلم مقاومت نیز از دیگر فعالیتهای مهم و مؤثر این انجمن در عرصه سینمای کشور به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز