خبرگزاری کار ایران

از نقالی و پرده‌خوانی تا مناجات‌خوانی در محوطه باز مرکز تئاتر کانون پرورش فکری

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۲۱۱

هنرمندان در ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان «پرده‌های علوی» در محوطه باز مرکز تئاتر کانون پرورش فکری به نقالی، پرده‌خوانی، مناجات‌خوانی و قصه‌گویی می‌پردازند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان «پرده‌های علوی» از دوشنبه بیست‌ویکم تا پنج شنبه بیست‌وچهارم فروردین ۱۴۰۲ به مدت چهار شب در محوطه باز مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پارک لاله تهران اجرا می‌شود.

در این ویژه‌برنامه که به مناسب ماه مبارک رمضان و از ساعت ۱۷:۳۰ تا اذان مغرب برپا خواهد شد، هنرمندانی همچون محمدرضا معجونی، صادق کیانی‌مقدم و الهه تاجیک به نقالی، پرده‌خوانی، مناجات‌خوانی و قصه‌گویی می‌پردازند.

گفتنی است؛ نمایش‌های «دنیای خیال‌انگیز من» به نویسندگی و کارگردانی بهناز مهدی‌خواه که هر روز ساعت ۱۷ و نمایش «شاهزاده شامپیا» به نویسندگی منوچهر ‌اکبرلو و کارگردانی احسان مجیدی که هر روز ساعت ۱۸ در مرکز تئاتر کانون، واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شد در ایام برپایی ویژه‌برنامه «پرده‌های علوی» برگزار نمی‌شود و پس از آن نمایش‌ «دنیای خیال‌انگیز من» از روز یکشنبه بیست‌وهفتم فروردین و  «شاهزاده شامپیا» از روز سی‌ام فروردین فعالیت خود را از سرخواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز