خبرگزاری کار ایران

تسلیت رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح برای شهادت اسماعیل احمدی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۰۰۱

رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در پی شهادت اسماعیل احمدی پیام تبریک و تسلیت منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، سید محمد نادری (رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح) طی پیامی شهادت اسماعیل احمدی را تبریک و تسلیت گفت. 

متن پیام نادری به شرح زیر است: 

إِلَّا الَّذِینَ صَبَرُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ أُولئِکَ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَ أَجْرٌ کَبِیرٌ

مگر آن‌ها که در سایه ایمان راستین، صبر و استقامت ورزیدند و کارهای شایسته انجام دادند؛ که برای آن‌ها، آمرزش و اجر بزرگی است.

بی‌تردید رسیدن به وصال پس از عمری مجاهدت آن‌هم حین خدمت به مردم در مجاورت شهدای والامقام علی‌الخصوص حاج قاسم عزیز پاداش و مزد یک‌عمر تلاش شبانه‌روزی برای این مُلک و ملت است و چه زیبا زندگی دنیوی که مبدأش پیروزی انقلاب اسلامی شود و عمرش صرف جهاد برای مردم و پایانش در شب ولادت امام حسین (ع) رقم بخورد تا مصداق عَمِلُوا الصَّالِحاتِ أُولئِکَ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَ أَجْرٌ کَبِیرٌ شود و چه عاقبت‌به‌خیری والاتر از این زندگی و چه توشه‌ای بالاتر از چنین عمل صالحی. 

این‌جانب به نیابت از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهادت جهادگر آسمانی‌مان شهید اسماعیل احمدی را به محضر خانواده ایشان، دوستان و همراهانش تبریک و تسلیت عرض کرده و امیدوارم شهید بزرگوارمان شافی و دستگیر ما در یوم‌الحساب باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز