خبرگزاری کار ایران

سوده نجفی: دیپلماسی محیط زیست؛ سوژه‌ای بکر برای فیلمسازی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۳۴۸

رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با حضور در بنیاد سینمایی فارابی عنوان کرد: فارابی بستری را فراهم کرده است تا مخاطبان بتوانند در این فضا فیلم ها را تماشا و درباره آن ها بحث و تبادل نظر کنند و باید تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، سوده نجفی رییس کمیته سلامت و عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در بنیاد سینمایی فارابی و دیدار با سیدمهدی جوادی مدیرعامل این بنیاد در جریان تولیدات و اقدامات یکساله اخیر نهاد ملی سینمای ایران قرار گرفت. نجفی همچنین به تماشای «کاپیتان» از فیلم‌های سلامت محور فارابی نشست و درباره این فیلم گفت: با توجه به اینکه سال‌ها در حوزه سلامت فعالیت و با بیماران مبتلا به سرطان سر و کار دارم، با برخی از لحظات فیلم گریه کردم. برای درمان بیماری‌های سخت به ویژه سرطان، امید بهترین راهکار است و نقطه مقابل آن ناامیدی است که حتی می‌تواند یک بیماری جزیی را به دغدغه ای جدی برای فرد مبتلا به تبدیل کند. 

وی با تشکر از بنیاد سینمایی فارابی به بهانه اقدامات و دستاوردهایش در زمینه تولید آثاری با تنوع مضمونی بیان کرد: فارابی بستری را فراهم کرده است تا مخاطبان بتوانند در این فضا فیلم ها را تماشا و درباره آن ها بحث و تبادل نظر کنند و باید تشکر کرد. 

نجفی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود پیشنهاد کرد: از منظر مدیریت شهری ابعاد مختلفی وجود دارد که می توان درباره اش فیلمسازی کرد. همچنین دیپلماسی محیط زیست مساله مهمی در دنیای امروز است. به ویژه این که مسائل محیط زیستی مثل آلودگی هوا در پایتخت و برخی شهرهای بزرگ یک معضل جدی در کشورمان است. همچنین در بعد سلامت نیز ابعاد مختلفی قابل مطرح شدن در سینما است که اگر در تولیدات فارابی و سایر ارگان ها مدنظر قرار بگیرد، نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز