خبرگزاری کار ایران

مشارکت سامانه «شاد» در پویش دانش آموزیِ پاسداشت حکیم نظامی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۲۷۳

به گفته مسئول مدارس شبانه‌روزی و نمونه دولتی دوره اول متوسطه آموزش و پرورش فعالیت‌های متنوعی برای آشنایی بیشتر دانش آموزان شبانه روزی با شعر، اندیشه و سلوک حکیم نظامی در سطح کشوری اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، نرگس رازانی (مسئول مدارس شبانه روزی و نمونه دولتی دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش) گفت: با برنامه ریزی انجام شده در وزارت آموزش و پرورش، فعالیت‌های متنوعی برای آشنایی بیشتر دانش آموزان شبانه روزی با شعر، اندیشه و سلوک حکیم نظامی در سطح کشوری اجرا خواهد شد. 

او اظهار کرد: دبیرخانه فعالیت‌های مرتبط با حکیم نظامی در اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی مستقر شده است و براساس شیوه نامه تهیه شده، این دبیرخانه در دو محور مهمِ مرتبط با حکیم نظامی فعالیت خواهد کرد. 

مسئول مدارس شبانه روزی و نمونه دولتی دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به محورهای فعالیت دبیرخانه دانش آموزی پاسداشت حکیم نظامی در استان آذربایجان شرقی افزود: ارائه ماژول اختصاصی درباره حکیم نظامی در سامانه «شاد» و برگزاری جشنواره دانش آموزی با محوریت انشاء نویسی، تولید پادکست و مهارت‌های نوین شامل ساخت بازی‌های رایانه ای، پویانمایی و فعالیت‌های نوین IT محور؛ موضوع این فعالیت‌ها خواهد بود. 

رازانی در پایان به شفعالیت مشترک مدارس شبانه روزی کشور با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز اشاره کرد و گفت: براساس تفاهم صورت گرفته میان اداره مدارس شبانه روزی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اطلاع‌رسانی گستردهِ فراخوان کشوری به ۱۴۰ هزار دانش آموز و ۱۴ هزار نفر کادر آموزشی مدارس شبانه روزی، دانش آموزان و کادر متعهدِ آموزشی این مدارس در پویش ملی خوانش اشعار حکیم نظامی مشارکت فعال خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز