خبرگزاری کار ایران

جمیری در نطق میان دستور:

زندگی معلمان به گونه‌ای تامین شود که مشوقی برای جذب نخبگان به آموزش و پرورش باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۲۶۱

نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: باید زندگی معلمان به گونه‌ای تامین کنیم که آنها با انگیزه کار کنند و زندگی آنها مشوقی برای جذب نخبگان به آموزش و پرورش باشد.

به گزارش ایلنا، عبدالکریم جمیری در نشست علنی امروز( سه‌شنبه ۱۸ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور،ضمن درود بیکران به ارواح شهدا و روح ملکوتی امام شهدا امام راحل (رحمة الله علیه) و آرزوی صحت و سلامت کامل برای مقام معظم رهبری، گفت:  از رهبر معظم انقلاب اسلامی که با تدبیر حکیمانه در جهت عفو کثیری از فریب‌خوردگان فتنه اخیر، قلب مردم عزیز را شاد فرمودند، تقدیر می‌کنم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: ایام مبارکه دهه فجر را محضر شما همکاران عزیز و مردم شریف ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم و به ارواح مطهر دو هزار شهید استان بوشهر به ویژه سیدالشهدای مبارزات استان یعنی حضرت حجت الاسلام و المسلمین شهید عاشوری درود می فرستم. روز نیروی هوایی را به ارتش قهرمان به ویژه به پرسنل عزیز نیروی هوایی به پاس پیشگامی آن‌ها در بیعت با امام امت تبریک عرض می کنم.

وی اضافه کرد: همکاران عزیز و ملت قهرمان ایران اسلامی توجه دارید که سه عامل اساسی در شکل گیری و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی موثر بوده است؛ ایمان راسخ مردم به اسلام عزیز، ولایت و رهبری ولی صالح الهی و اتحاد مردم. طبیعتاً برای تداوم، بقا و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی این ۳ رکن اساسی همواره باید مورد توجه باشد قطعاً حاکمان و دست اندرکاران حکومت در قوای سه گانه بیش از دیگران در توجه به این عوامل اساسی مسئولیت دارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه تبلور اتحاد، ولایتمداری و ایمان در زندگی حاکمان و دست‌اندرکاران ضرورت دارد، ادامه داد: مردم به آنها می نگرند، اتحاد، وحدت، ولایتمداری و مردم داری و ایمان به خدا باید در زندگی شخصی و زندگی حکومتی و در روش و منش آن‌ها تبلور داشته باشد.

جمیری با استناد به حدیث «کونوا دعاة الناس باعمالکم» گفت: اینها ما را دعوت می‌کند که به وظایفمان به خوبی عمل کنیم، در این ایام به مشکلات نمی‌پردازم در فصل بودجه توجه عزیران را به ۳ مورد اساسی جلب می کنم؛ نخست به موضوع فرهنگ و فرهنگیان، توجه به موضوع ورزش و ورزشکاران، توجه به هنر و هنرمندان، توجه به آموزش و آموزش و پرورش به عنوان مهمترین وسیله برای تعالی جامعه.

وی تصریح کرد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بوده است و باید با تعالی فرهنگی انقلاب حفظ شود باید زندگی معلمان به گونه‌ای تامین کنیم که آنها با انگیزه کار کنند و زندگی آنها مشوقی برای جذب نخبگان به آموزش و پرورش باشد باید به کرامت مردم زیر سایه نظام اسلامی فکر کنیم، باید به اقتصاد مردم، به معیشت مردم، به حمایت از تولید برای ایجاد ثروت، به تامین معیشت مردم به خوبی توجه داشته باشیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: به موضوع امنیت و معیشت عزیزان ما در نیروهای نظامی و انتظامی باید بیشتر توجه شود؛ امنیت جامعه در گرو انگیزه آن‌ها در خدمت صادقانه، هوشیارانه و بیدارانه است، نکند خدایی نکرده با تصمیمات ما، آنها انگیزه لازم برای خدمت را نداشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز