خبرگزاری کار ایران

مقصودی در تذکر شفاهی:

رتبه‌بندی معلمان ناقص اجرا شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۴۳۸

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه رتبه بندی ناقص اجرا شده است، گفت: آقای وزیر محترم آموزش و پرورش، آموزش و پرورش جایگاه نگاه پوپولیستی و دخالت‌های مستقیم در مبادلات مدیریتی نیست.

به گزارش ایلنا، فاطمه مقصودی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن محکوم کردن رفتارهای ناجوانمردانه استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت؛ آقای وزیر محترم آموزش و پرورش، آموزش و پرورش جایگاه نگاه پوپولیستی و دخالت‌های مستقیم در مبادلات مدیریتی نیست.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: تبدیل آموزش و پرورش شهر فرزانگان بروجرد عزیز به مافیایی از وابستگان سیاسی و شهری و محفلی، مهره‌چینی سخیف انتخاباتی به منظور بهره‌برداری از آموزش و پرورش به عنوان یک ابزار در جهت اهداف باندی، پرونده‌سازی‌های مشمئز‌کننده برای فرهنگیان و مدیران پاک و مستقل، فشار حداکثری به مدیران برای استعفا، معامله‌گری گسترده با احزاب قدرت و ثروت و استفاده ابزاری از فرهنگیان آموزش و پرورش در راستای پرورش اهداف باندی و قبیله‌نگری سیاسی از مصائب امروز آموزش و پرورش است.

وی اضافه کرد: مگر رهبری معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) موکداً تصریح نفرمودند که نگاه و توجه آموزش و پرورش به جریان‌های سیاسی، جناحی و حزبی سم است و هرگاه این نگاه غالب شد خسارت‌های فراوانی به بار آورد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: آقای وزیر آموزش و پرورش از سطح ملی به سطح منطقه‌ای تنزل کردیم، زنهار از این بیابان زین راه بی‌نهایت. تدبیر شما برای فرهنگیان باسواد باتجربه‌ای  که به دلیل وضعیت مدیریت فشل آموزش و پرورش در حال فرار از آموزش و پرورش هستند و فقط منتظر رتبه‌بندی هستند، چیست؟

مقصودی افزود: رتبه‌بندی را ناقص اجرا کردید و فقط به بعضی از همکارانی که تصمیم گرفتید رتبه یک را به همه به طور مساوی دادید و بقیه را رها کردید. ما دست از این رفتارهای غیرانقلابی برنمی‌داریم و مجلس انقلابی با رفتارها و تصمیم‌های غیرانقلابی برخورد خواهد کرد و ما با افتخار فرهنگی و معلمم و با افتخار از جامعه فرهنگیان، معلمان و دانش آموزان با تمام وجود دفاع می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز